تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ربا خوار از دنيا نرود، تا آن كه شيطان ديوانه اش كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820941826




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

متخصصین مشاوره های لازم را به دانش آموزان زنجانی ارایه می دهند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

متخصصین مشاوره های لازم را به دانش آموزان زنجانی ارایه می دهند زنجان- ایرنا- رییس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از ارایه خدمات مشاوره ای 42 نفر متخصص به دانش آموزان، اولیا و مربیان در این استان خبر داد.


عباس قیاسی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مشاوران جدای از مشاوران مستقر در مدارس هستند و طی سه ماهه تابستان امسال در مراکز آموزش و پرورش مناطق 14 گانه استان زنجان خدمت رسانی می کنند.
وی تعداد مشاوران متخصص در آموزش و پرورش هرشهرستان را شش نفر ذکر و ابرازکرد: علاوه بر این، کلینیک تخصصی مشاوره ویژه آموزش و پرورش درشهرستان زنجان فعال است.
قیاسی با اشاره به اجرای طرحˈ مدرسه عاری از خطرˈ گفت: این طرح در مدارسی که از نظر جغرافیایی در مناطق آسیب پذیر قرار دارند، اجرا می شود.
رییس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: طرحˈ مدرسه عاری از خطرˈ در بین دانش آموزان دوره دوم متوسطه اجرا می شود و با توجه به اینکه حرف شنوی دانش آموزان از همسن و سالان خود بیشتر است، عده ای از دانش آموزان رهبریت این طرح را به طور غیر مستقیم در مدارس برعهده دارند.
قیاسی تاکید کرد: هدف از اجرای این طرح پیشگیری از گرایش به استعمال دخانیات، خشونت، سوء مصرف مواد مخدر و روابط ناسالم است، که دانش آموزان هدایت کننده طرح، به طور غیر مستقیم عواقب گرایش به معضلات اجتماعی را در بحث های دوستانه در بین دانش آموزان بیان می کنند.
وی ابرازکرد: طرحˈ مدرسه عاری از خطرˈ برای سومین سال متوالی در سال تحصیلی 92- 93 برگزار می شود که در هر مدرسه ای برای توجیه دانش آموزان این طرح باید به مدت چهار سال اجرا شود.
قیاسی اظهار کرد: 44 مدرسه با دو هزارو 640 دانش آموز درسطح استان زنجان تحت پوشش این طرح قرار دارند.
رییس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اجرای طرحˈ اجتماع محورˈ در مدارس گفت: این طرح برخلاف طرحˈ مدرسه عاری از خطرˈ در همه مقاطع تحصیلی استان زنجان اجرا می شود.
قیاسی هدف از اجرای این طرح را، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، اعتیاد و رفتارهای پرخطر با مشارکت فعال گروه های ذینفع، با هدف ارتقا سطح سلامت روانی و اجتماعی بیان کرد.
وی افزود: این طرح با مشارکت همه دانش آموزان، اولیا و مربیان در 108 مدرسه با حضور شش هزار و 480 دانش آموز اجرا شده است.
قیاسی تصریح کرد: از این تعداد مدارس، 36 آموزشگاه ابتدایی دوره دوم، 36 مدرسه متوسطه دوره اول و 36 مدرسه دوره دوم متوسطه تحت پوشش اجرای طرحˈ اجتماع محورˈ قرار گرفته اند.
7325/596

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن