تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819145126




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دژاگه در اندیشه جدایی از فولام و بازگشت به لیگ برتر انگلیس


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
دژاگه در اندیشه جدایی از فولام و بازگشت به لیگ برتر انگلیس
اشکان دژاگه بازی ساز فولام از تمایل خود برای بازگشت به لیگ برتر انگلیس خبر داد، اما اذعان کرد که شرایط بعد از سقوط فولام به دسته پایین تر دشوار شده است. ایرنا : دژاگه در حال حاضر در تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 حضور دارد، اما از تمایل خود برای انتقال به لیگ برتر انگیس هنگام بازگشت به فوتبال باشگاهی خبر داد.

دژاگه قبل از ملحق شدن به تیم ملی ایران در برزیل، از اینکه فولام تنها با 9 پیروزی در لیگ برتر انگلیس به دسته پایین تر سقوط کرد، دلشکسته شد.

دژاگه در دیدار مقابل آرژانتین چندین فرصت گل خلق کرد. این بازیکن 27 ساله امیدوار است عملکرد وی بتواند او را در کانون توجه قرار دهد.

وی در گفت و گو با دیلی استار اظهار داشت نمی دانم فصل بعد چه اتفاقی می افتد. هنوز با فولام قرارداد دارم و آنجا را دوست داشتم. اما در وضعیت دشواری قرار گرفته ام.

وی افزود البته می خواهم در لیگ برتر انگلیس بازی کنم، اما تمرکز من اینجاست. بعد از آن باید ببینم چه اتفاقی می افتد.

در دیدار شنبه شب ایران پس از آنکه خطای بازیکن حریف بر روی دژاگه پنالتی اعلام نشد، تیم ایران با نتیجه یک بر صفر با اختلاف اندک مغلوب تیم آرژانتین و جادوی مسی شد.

وی گفت بیان آنچه در ذهنم گذشت از لحظه ای که مسی گل زد برایم دشوار است. او یکی از بهترین بازیکنان دنیاست و این کاری است که بهترین بازیکنان انجام می دهند؛ ظرف یک ثانیه نتیجه را تغییر می دهند.

دژاگه گفت امیدوارم به دنیا نشان دهیم که ایران می تواند فوتبال بازی کند. ما هنوز شانس صعود داریم. چه کسی فکر می کند ما بیشتر از اسپانیا و انگلیس در جام جهانی دوام بیاوریم؟

مردان کارلوس کی روش در حالی به مصاف بوسنی و هرزگووین می روند که می دانند با برد می توانند به مرحله یک هشتم نهایی راه یابند. دژاگه معتقد است که بدشانس بوده اند که تاکنون صعود نکرده اند.

وی افزود بعد از مسابقه به علت نحوه پایان آن احساس بدی داشتیم. ما خوب بازی کردیم و عالی دفاع کردیم.

دژاگه گفت ما تلاش کردیم کار را برای آنها سخت کنیم و با کمی شانس این بازی را برده بودیم یا تساوی می کردیم. سرمربی همیشه تلاش می کند هنگام تمرین خوب دفاع کنیم و فکر می کنم این مهمترین مسئله است.

وی افزود ما هنوز شانس صعود داریم. اما خیلی بدشانس بودیم. 



1393/4/3





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن