تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814747355




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جام جم در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جام جم در یک نگاه تهران- ایرنا- روزنامه جام جم روز سه شنبه موضوع های «هشدار 4000 پزشک درباره مصرف قلیان»، «راه عبور از مشکلات، عمل به سیاست​های رهبری است» و «10 سال دیگر عابدزاده می شوم» را برای صفحه نخست انتخاب کرد.


این روزنامه در تیتر یک به خبر هشدار 4000 پزشک درباره مصرف قلیان پرداخت و نوشت: براساس گفته های متخصصان و فعالان نظام سلامت، هم اکنون حدود 37 درصد از نوجوانان و جوانان کشور، قلیان می کشند و بدتر آن که، روزبه روز هم استعمال این ماده خطرناک دخانی در کشور در حال افزایش است. همین افزایش فراینده مصرف قلیان و جدی نگرفتن خطرات متعدد این ماده دخانی، بارها صدای اعتراض پزشکان و فعالان نظام سلامت را درآورده است؛ روز گذشته هم 4000 متخصص در نامه ای از رییس جمهور درخواست کردند که مصرف قلیان در کشور مهار شود.
روزنامه جام جم عنوان راه عبور از مشکلات، عمل به سیاست​های رهبری است را برجسته کرد و آورد: حسن روحانی ریـیس جـمهور در جـمع نمـاینـدگان استان آذربایجان غربی، اختلاف نظر را لازمه دموکراسی و جمهوریت نظام دانست و گفت: باید به سیاست هایی که رهبر معظم انقلاب به ما اعلام می کنند توجه و عمل کنیم، در غیر این صورت عبور از مشکلات و رشد و توسعه کشور امکان پذیر نخواهد بود.
این روزنامه موضوع 10 سال دیگر عابدزاده می شوم را انعکاس داد و نوشت: علیرضا حقیقی در سال 81، وقتی که فقط 14 سال داشت آن زمان که در عمان با تیم ملی نونهالان به مدال نقره رسیده بود با روزنامه جام جم گفت و گو کرد. امروز درحالیکه علیرضا حقیقی به عنوان دروازه بان اول ایران نگاه جهانی را به خود معطوف کرده، پای در جای الگوی خود گذاشته و اگر در جام جهانی 1998 احمدرضا عابدزاده شماره یک ایران بود امروز همان نوجوان از دروازه تیم ملی ایران حراست می کند. دروازه بان تیم ملی 12 سال پیش در گفت​و گو با جام جم عنوان کرده است: 10 سال دیگر دروازه بان تیم ملی بزرگسالان می شوم و دوست دارم جای احمدرضا عابدزاده باشم.
روزنامه جام جم خبر انتظار ایران از چین و روسیه در پیچ نهایی هسته ای را بازتاب داد و نوشت: نزدیک به هفت سال است که ایران به منظور حل و فصل پرونده هسته ای خود با کشورهای موسوم به 1+5 به گفت وگو نشسته و این مذاکرات همچنان ادامه دارد. با تغییر ترکیب کشورهای مذاکره کننده، نقش چین و روسیه نیز در معادلات هسته ای جدی شد. هر چند معمولا مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تلاش می کرد تا میان مواضع شش کشور هماهنگی انجام دهد، اما روشن بود که براساس تقسیم بندی های دوران جنگ سرد، باید پکن و مسکو را بیرون از ترکیب کشورهای غربی تعریف کرد. همین امر باعث شد تا تهران در جریان این مذاکرات، در برابر هجمه غربی ها، بر همراهی این دو کشور بیشتر حساب کند.
این روزنامه عنوان زندان از مجازات محکومان مالی حذف می شود؟ را مطرح کرد. قاعده فقهی المفلس فی امان الله چند سالی است به کمک معسران مالی آمده، از محکومان نفقه و مهریه گرفته تا بدهکاران چک و سفته. طبق همین قاعده تاکنون عده زیادی از محکومان مالی از زندان آزاد شدند، چون هدف قانونگذار و دستگاه قضایی کشور، خالی کردن زندان ها از محکومان مالی بوده و هست. حالا یک بار دیگر موضوع حذف زندان از محکومیت های مالی مطرح شده ،چون این بار غلامحسین اسماعیلی رییس کل دادگستری استان تهران که بتازگی سازمان زندان ها را ترک کرده و به این مجموعه آمده به حذف حبس در پرونده های مالی اشاره دارد.
**9165**9131

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن