تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818892689




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون بان کی مون خواستار خویشتنداری رژیم صهیونیستی و گروه های فلسطینی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون بان کی مون خواستار خویشتنداری رژیم صهیونیستی و گروه های فلسطینی شد سازمان ملل، ایرنا- معاون سیاسی دبیرکل سازمان ملل با ابراز نگرانی از بروز درگیری های جدید بین رژیم صهیونیستی و گروه های فلسطینی، خواستار خویشتنداری دو طرف و تلاش برای از سرگیری مذاکرات صلح شد.


به گزارش ایرنا، ˈجفری فلتمنˈ در نشست روز دوشنبه شورای امنیت که به بررسی آخرین تحولات مربوط خاورمیانه اختصاص داشت، در سخنانی، جست وجو برای یافتن سه دانشجوی اسراییلی توام با خشونت سربازان این رژیم را برای منطقه بسیار خطرناک و نگران کننده خواند.
وی همچنین در گزارش خود به وضعیت نگران کننده فلسطینیان که در اعتصاب غذا بسر می برند اشاره کرد و گفت: ساخت و سازهای جدید در سرزمین فلسطینیان و همچنین پرتاب راکد به مناطق اسراییلی از موانع جدی از سرگیری مذاکرات صلح خاورمیانه است.
فلتمن، افزود: مقام های سازمان ملل انتظار دارند دو طرف مسوولانه رفتار کنند و مذاکرات صلح را جدی بگیرند.
معاون سیاسی دبیرکل سازمان ملل، به عملیات گسترده سربازان رژیم صهیونیستی برای یافتن سه دانشجوی اسراییلی اشاره کرد و گفت: در جریان عملیات های جست و جو تاکنون 928 تن از فلسطینیان دستگیر شدند.
فلتمن با تاکید بر اینکه تخریب زیرساخت های فلسطینیان و فعالیت های شهرک سازی توسط سربازان اسراییلی شدت بیشتری یافته است، گفت: هر دوی این اقدامات مغایر با قوانین بین المللی است و باید به سرعت متوقف شوند.
وی افزود: وجود اراده سیاسی و انگیزه برای پایان دادن به جنگ و خونریزی می تواند عامل امنیت و آینده ای روشن برای دو طرف باشد.
اروپام 1908 ** 2023

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن