تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آفت دینداری حسد و خودبینی و فخر فروشی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819447333




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اظهارات عجیب استاندار فراری نینوا


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: اظهارات عجیب استاندار فراری نینوا


استاندار فراری نینوا در اظهاراتی بدون اشاره به وجود تروریستهای داعش در موصل، ورود نیروهای ارتش به این شهر را بعید دانست و مدعی شد که فقط ساکنان این شهر می توانند وارد آن شوند.! به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل ازالعالم، اثیل النجیفی دراظهاراتی خاطرنشان کرد: برخی می گویند که ارتش خودش را برای حمله به موصل طی ساعتهای آینده آماده می کند.
وی ادعا کرد: می‌خواهم به مردم موصل اطمینان خاطر دهم، فقط ارتشی می‌تواند وارد موصل شود که از فرزندان این شهر تشکیل شده باشد.
سایت شبکه عراقی  به نقل از برادر رئیس پارلمان سابق عراق نوشت: ارتش فرزندان موصل نیز وارد این شهر نمی شود مگر آنکه مردم به ورود آنها قانع شده و از آنها استقبال کنند. النجیفی در ادامه ادعاهایش بدون اشاره به وجود تروریستهای داعش در استان نینوا گفت: ما ارتشی را که بخواهد وارد شهر شود و با مردم بجنگد، نمی پذیریم؛ بلکه ارتشی را قبول می کنیم که در شهر قانون را برقرار کند. بین این دو تفاوت بسیاری وجود دارد. مسئولان بغداد چه زمانی می خواهند تأثیر منفی بی اعتمادی شهروندان به دولت را بفهمند، آیا از درسهای 1967، 1991، 2003 و اکنون 2014 در موصل درس نگرفته اند. اثیل النجیفی یک شب قبل از ورود تروریستهای داعش به شهر موصل، با ادعای مبارزه با تروریستها تصاویری را از گشت زنی مسلحانه خود در خیابانهای موصل منتشر کرد؛ ولی فردای همان روز، رسانه ها با ورود بسیار آسان عناصر گروه تروریستی داعش به موصل، و فرار استاندار و بقیه مسئولان از موصل غافلگیر شدند.


دوشنبه ۲ تیر ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن