تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به صداى قارى‏اى كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت مى‏كند گوش دهد، براى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818888436




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هما همچنان رکورد دار تأخيرهاي پروازي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ تير ۱۳۹۳ (۱۸:۵۱ب.ظ)
هما همچنان رکورد دار تأخيرهاي پروازي است با توجه به اعلام رسمي شرکت هواپيمايي هما ( ايران اير ) مبني بر کاهش تاخيرات پروازي اين شرکت همچنان رکورد دار تأخير پروازي در ايران وجهان است.
به گزارش خبر نگار خبرگزاري موج، بر اساس اطلاعيه منتشر شده از سوي هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران مبني بر کاهش تأخيرهاي پروازي اين اير لاين همچنان پرچم دار تاخير در پرواز هاي داخلي وخارجي خود است بطوري که چندي پيش در اطلاعيه اي از سوي هواپيمايي هند اعلام شده بود که شرکت ايران اير يکي از بي نظم ترين اير لاين هاي خارجي درهند است.
بنا به اين گزارش ميانگين تاخيرهاي پروازي هما در يکي از پروازها به 5 ساعت مي رسد که اين تاخيرات در پرواز 498 خطوط هوايي داخلي کاملامشهود است، بطوريکه اين پرواز در ساعت 17:15 دقيقه اعلام شده بود اما همچنان از پذيرش مسافران خود داري مي شود و اين پرواز با تاخير همراه است.
گفتني است فرهادپرورش مدير عامل شرکت هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران نيز در مصاحبه اي به خبر نگار موج اعلام کرده بود که ما بر اساس توافقات صورت گرفته تمايل به نوسازي ناوگان هوايي داريم ، اما در پاسخ به خبرنگار ما مبني بر خريد هواپيماهايي جديد براي اين شرکت اعلام کرده بود تا اين امرنهايي نشود بهتر است سخني دراين باره بيان نگردد.
اين اير لاين در حال حاضر با عمر ميانگين ناوگان بالاي 25 سال در حال فعاليت است که تعدادي از هواپيماهاي اين شرکت کاملا زمين گير شده و تعدادي به صورت نيمه سالم در خطوط هوايي داخلي در حال تردد هستند به گفته چند تن از شاهدان عيني يکي از هواپيماهايي که تحت فعاليت اين ايرلاين است بخصوص هواپيماهاي ام.دي از تهويه مناسب برخوردار نبوده و مسافرين براي خلاصي از گرما به باد زدن خود از طريق روزنامه هاي موجود در سبد هواپيمايي يا کارتهاي پرواز روي آورده بودند.
هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران در حال حاضر به دليل نقصان هواپيماهاي اوورهاي دچار اين وضعيت شده اند بطوريکه به سختي با مشکلات موجود دست وپنجه نرم مي کنند اما ذکر اين نکته خالي از لطف نيست که يکي از مهمترين عوامل در رابطه ي مستقيم اين اتفاقات فقدان نظارت و مديريت دقيق است.
خبرگزاري موج آماده هر گونه اطلاعات از سوي سازمان هواپيمايي کشوري در رابطه با صحت و يا رد اين موضوع دارد تا با انعکاس صحيح نسبت به روشن شدن اذعان عمومي گام بردارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن