تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819261784




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رستگار: در خصوص مسایل کلان جودو با وزیر صحبت کردیم/ مشخص نیست به جهانی برویم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رستگار: در خصوص مسایل کلان جودو با وزیر صحبت کردیم/ مشخص نیست به جهانی برویم تهران - ایرنا - رییس فدراسیون جودو با اشاره به اینکه در خصوص مسایل کلان این رشته با وزیر ورزش و جوانان صحبت های خوبی داشته است، گفت: امید داریم با علنی شدن برنامه های خود، تا دو سال آینده جودو ایران را به جایگاه مناسبی در آسیا و جهان برسانیم.


«محمدعلی رستگار» در خصوص حضور سرزده وزیر ورزش و جوانان در فدراسیون جودو، عصر امروز (دوشنبه) در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ابتدا اهداف و برنامه های فدراسیون جودو را برای «محمود گودرزی» تشریح کردیم.
وی افزود: در خصوص شرایط تیم ملی جودو که برنامه کوتاه مدت فدراسیون جودو است، استعدادیابی که همان برنامه میان مدت است و گسترش آموزش قهرمانی یا برنامه بلندمدت برای ایشان توضیحات کاملی ارایه شد.
رییس فدراسیون جودو ادامه داد: وزیر ورزش و جوانان نیز رهنمودهای خوبی داشت و با اشاره به جایگاه رفیع این رشته در بازی های المپیک و توانایی های موجود در ایران از ما خواست تا نفراتی که در سنین پایه در رشته کشتی از رسیدن به تیم های ملی باز می مانند را به سوی جودو آورده و با آموزش های لازم از آنان استفاده کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا در این نشست در مورد بازی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی نیز صحبت شد، افزود: بحث بازی های آسیایی چندان مطرح نبود و بیشتر در مورد برنامه کلی فدراسیون جودو صحبت کردیم. وزیر ورزش و جوانان از ما انتظار دارد در فاصله زمانی دو سال آینده بتوانیم قهرمانان خوبی از دل خانواده جودو معرفی کنیم.
رستگار در مورد خواسته های فدراسیون جودو از وزیر ورزش و جوانان نیز گفت: در این جلسه ما نیز در مورد برنامه هایی که می توان با آن به رشد و توسعه جودو کشور کمک کرد صحبت کردیم و خواسته چندانی نداشتیم.
وی در ادامه این گفت و گو در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی جودو ایران در مسابقات جهانی روسیه شرکت خواهد کرد، گفت: هنوز تصمیمی در این مورد اتخاذ نکرده ایم. اولویت اصلی فدراسیون جودو، بازی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی است و اگر به این نتیجه برسیم که حضور در جهانی می تواند به نفرات کمک کند تا با قدرت بیشتری در اینچئون حضور یابیم، عازم روسیه خواهیم شد.
رستگار ادامه داد: حضور در مسابقات بین المللی جایزه بزرگ مغولستان و اردوی مشترک سوچی روسیه از برنامه های آماده سازی ما برای حضوری موفق در بازی های آسیایی است.
رییس فدراسیون جودو تاکید کرد: مسابقات قهرمانی جهان 3 هفته قبل از بازی های آسیایی برگزار می شود و باید با بررسی دقیق برای حضور در این رقابت ها تصمیم گیری کنیم.
رستگار در مورد اقدامات فدراسیون جودو برای جلوگیری از صغرسن و همچنین استفاده از مواد نیروزا در بین ورزشکاران این رشته گفت: در دو سال گذشته اقدامات خود را در این موارد آغاز کرده ایم تا اگر آلودگی در بین ورزشکاری وجود داشته باشد با انجام آزمایش های مختلف جلوی آن را بگیریم.
وی گفت: دو سال قبل دو مورد آزمایش مثبت داشتیم که متخلفان
با محرومیت روبرو شدند. هم اکنون نیز بنابر درخواست فدراسیون جودو از ستاد مبارزه با دوپینگ، ماموران این ستاد بارها در رقابت های انتخابی، قهرمانی کشور و اردوهای تیم ملی حضور یافته و آزمایش گرفتند.
رییس فدراسیون جودو عنوان کرد: اگر مشکلی باشد باید در داخل کشور جلوی آن را بگیریم تا در میادین بین المللی با این مسایل روبرو نشویم.
ورزشی (4). ** 3783 ** 1589

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




02/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن