تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه خداوند بخواهد بنده اى را رسوا كند، از طريق زبانش او را رسوا مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818974339




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمایت اعضای شورای اسلامی شهر شیراز از استاندار فارس


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حمایت اعضای شورای اسلامی شهر شیراز از استاندار فارس شیراز - ایرنا- 20 عضو شورای اسلامی شهر شیراز در نامه ای به دکتر روحانی ریاست جمهوری اسلامی ایران، حمایت همه جانبه خود از استاندار فارس را اعلام کردند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، در این نامه که دوشنبه و در پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز در اختیار خبرنگاران قرار گرفت، خطاب به حجت الاسلام دکتر حسن روحانی آمده است: احتراما، ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و حضرتعالی، به استحضار می رساند از زمان حضور جناب آقای دکتر احمدی در استانداری فارس، شاهد تلاش های گسترده وی در زمینه تعامل و همکاری مشترک با تمامی فعالان استان هستیم.
این نامه می افزاید: استاندار فارس طی این مدت بدون حاشیه سازی و با صحنه آوردن اراده ملی و مدیریت جهادی در زمینه تحقق عملی شعار سال و تحقق اقتصاد مقاومتی و فرهنگ اقدامات موثری انجام داده است.
در ادامه نامه اعضای شورای شهر شیراز آمده است: پیگیری مستمر و دلسوزانه استاندار فارس در گره گشایی مشکلات عدیده استان فارس، روح تدبیر و امید را در این استان مضاعف ساخته است.
در این نامه آمده است: به عنوان اعضای شورای اسلامی کلان شهر شیراز لازم می دانیم از حسن انجام وظیفه و تجلی شکوه تکلیف توسط استاندار فارس تقدیر و تشکر نماییم.
اعضای شورای شهر شیراز در این نامه از رییس جمهوری تقاضا کرده اند که با هرگونه صلاحدید، از مردمداری استاندار فارس تقدیر و تشکر به عمل آید.ک/2
678/ 667

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




02/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن