تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس در روز جمعه ناخن‏هايش را كوتاه كند، عمر و مالش زياد مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803227352




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آرژانتین در اندیشه شکست نیجریه/ ملی پوشان ایران امیدوار به صعود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جام جهانی 2014؛ آرژانتین در اندیشه شکست نیجریه/ ملی پوشان ایران امیدوار به صعود سائوپائولو - ایرنا - تیم ملی فوتبال آرژانتین که در دو بازی قبلی خود در جام جهانی 2014 فوتبال در برزیل به خصوص مصاف با تیم ملی ایران نتوانسته است انتظارات هواداران پرشمارش را برآورده کند، در اندیشه ارایه نمایشی مطلوب و تماشاگرپسند مقابل نیجریه در آخرین دیدار مرحله گروهی است.


به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به سائوپائولو، تیم ملی فوتبال آرژانتین ساعت 20 و 30 دقیقه روز چهارشنبه 4 تیر ماه در ورزشگاه ˈبیراریوˈ شهر ˈپورتو آلگرهˈ رو در روی نیجریه قرار می گیرد.
هرچند شاگردان «آلخاندور سابه یا» در تیم ملی آرژانتین در دو بازی قبلی خود در گروه F جام جهانی 2014 برزیل به سختی مقابل تیم های بوسنی و هرزگوین و ایران با نتایج 2 بر یک و یک بر صفر پیروز شده و صعود خود را به مرحله یک هشتم نهایی مسجل کردند اما به هیچ عنوان نتوانسته اند انتظارات هواداران خود را برآورده سازند.
«آلبی سلسته» (لقب تیم آرژانتین) قهرمان دو دوره جام جهانی فوتبال به رغم در اختیار داشتن بهترین بازیکنان جهان در نخستین دیدار خود در جام جهانی 2014 برزیل با نتیجه خفیف 2 بر یک از سد تیم بوسنی و هرزگوین که نخستین حضور خود در جام جهانی را تجربه می کند، گذشت.
شاگردان سابه یا در دومین بازی خود نیز اسیر تاکتیک فوق العاده و نمایش خیره کننده ملی پوشان فوتبال ایران شدند و چه بسا اگر داور صربستانی بازی در اعلام پنالتی محرز روی اشکان دژاگه قصور نمی کرد، حتی ایران در نیمه دوم از حریف نامدار خود نیز پیش می افتاد.
به هر حال، مهربانی داور مسابقه و ضربه استثنایی لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی ها در دقیقه 1+90 سبب شد تا این تیم نامدار و پرستاره مقابل ایران نیز پیروز شود.
هر چند صعود تیم ملی آرژانتین به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی برزیل با 6 امتیاز قطعی شده است اما مصاف این تیم با نیجریه برای صدرنشینی «آلبی سلسته» و رو در رو نشدن با تیم پرقدرت فرانسه در مرحله بعد بسیار اهمیت دارد.
آرژانتینی ها در صورت شکست مقابل نیجریه به عنوان تیم دوم گروه F باید در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف صدرنشین گروه E(به احتمال فراوان فرانسه) بروند که نگرانی از این موضوع سبب خواهد شد تا آنها با تمام توان مقابل نیجریه به میدان بروند.
از این رو، ملی پوشان فوتبال ایران نیز که برخلاف آرژانتینی ها در دو بازی قبلی خود توانسته اند رضایت هواداران خود را جلب کنند، امید و انگیزه زیادی دارند تا با برتری مقابل بوسنی و هرزگوین برای نخستین بار در تاریخ به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی صعود کنند.
یوزپلنگان ایرانی پس از ارایه نمایشی غرورانگیز مقابل آرژانتین، سعی کرده اند این بازی را فراموش کرده و تمام تمرکز خود را روی دیدار مقابل تیم بوسنی و هرزگوین بگذارند تا از این میدان نیز سربلند بیرون آیند.
اگر در دیدارهای همزمان دور سوم و پایانی گروه F جام جهانی تیم های آرژانتین و ایران به ترتیب با نتیجه مشابه یک بر صفر مقابل نیجریه و بوسنی و هرزگوین پیروز شوند، تیم دوم صعود کننده از این گروه با قرعه کشی بین تیم های ایران و نیجریه مشخص خواهد شد.
تیم ملی فوتبال ایران، امشب (دوشنبه) به وقت تهران برای دیدار مقابل بوسنی و هرزگوین در جام جهانی 2014 فوتبال در برزیل عازم شهر ˈسالوادورˈ می شود.
ملی پوشان فوتبال ایران ساعت 20 و 30 دقیقه روز چهارشنبه 4 تیر ماه و همزمان با مصاف آرژانیتن و نیجریه، در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی 2014 فوتبال در برزیل در ورزشگاه ˈفونته نواˈ شهر ˈسالوادورˈ مقابل تیم ملی بوسنی و هرزگوین قرار می گیرند.
ملی پوشان فوتبال ایران که بلافاصله پس از دیدار روز شنبه مقابل آرژانتین به شهر سائوپائولو بازگشته بودند تا تمرینات خود را در کمپ ˈکورینتیانسˈ پیگیری کنند، پس از تمرین عصر امروز (دوشنبه) خود راهی شهر ˈسالوادورˈ می شوند.
تمرین عصر امروز تیم ملی فوتبال ایران در شهر سائوپائولو ساعت 12 ظهر به وقت محلی (19 و 30 دقیقه به وقت تهران) برگزار می شود.
شاگردان «کارلوس کی روش» در تیم ملی فوتبال ایران روز 26 خرداد ماه در نخستین دیدار خود در جام جهانی 2014 برزیل مقابل نیجریه به تساوی بدون گل رسیدند و روز 31 خرداد ماه در مصافی غرورانگیز مقابل تیم نامدار آرژانتین با گل دقیقه 1+90 «لیونل مسی» مغلوب شدند.
نتایج کامل دیدارهای دورهای نخست و دوم، برنامه دور سوم و جدول رده بندی گروه F جام جهانی 2014 برزیل تا پایان دور دوم رقابت ها به قرار زیر است:
دور نخست:
روز 25 خرداد ماه: آرژانتین 2 - بوسنی و هرزگوین یک
روز 26 خرداد ماه: ایران صفر - نیجریه صفر
دور دوم:
روز 31 خرداد ماه:
آرژانتین یک ـ ایران صفر
نیجریه یک ـ بوسنی و هرزگوین صفر
دور سوم:
4 تیر ماه: نیجریه ـ آرژانتین
بوسنی و هرزگوین ـ ایران
** جدول رده بندی گروه F تا پایان دور دوم:
1 - آرژانتین/ 6 امتیاز
2 - نیجریه/ 3 امتیاز
3 - ایران/ یک امتیاز
4 - بوسنی و هرزگوین/ صفر امتیاز
ورزشی (5). ** 1590 ** 7537 ** 1589

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




02/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن