تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى‏يابد، رقّت قلب پيدا مى‏كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821043722




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیاست مقاومتی یک تحول غیر قابل اجتناب در اقتصاد است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نایب رییس مجلس شورای اسلامی: سیاست مقاومتی یک تحول غیر قابل اجتناب در اقتصاد است ملارد - ایرنا - نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: سیاست مقاومتی یک تحول غیر قابل اجتناب در اقتصاد کشور است.


به گزارش ایرنا ، محمد رضا باهنر نایب رییس مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه به مناسبت روز ملی اصناف در جمع مسوولان، رؤسای ادارات و اصناف در سالن اجتماعات هلال احمر شهرستان شهریار افزود: در چشم انداز 20 ساله سیاستهای کلی دولت که مقام معظم رهبری آن را اقتصاد مقاومتی معرفی کردند از یک تحول غیر قابل اجتناب در اقتصاد ما خبر می دهد .
وی اظهار کرد: سیاستهای جمعیت، سلامت و بخصوص سیاست اقتصاد مقاومتی که در 24 بند در حال تدوین و تنظیم است، بسیار مهم و حساس می باشد .
باهنر با بیان این که بعضی از سیاستها به دلیل بی توجهی و کم توجهی و اشتباه کاری از مسیر اصلی خارج شده است، افزود: وقتی از اعتیاد سووال می شود همه ذهنها به طرف مواد مخدر می رود، اما یک اعتیاد دیگر هم هست که باید فکری به حال آن شود و آن اعتیاد کشور به منابع نفتی است.
وی ادامه داد: خداوند متعال این نعمت بزرگ را در اختیار مردم و ملت ایران قرار داده و آنطور که باید و شاید از آن استفاده درست نکردیم همه ما شدیم نفتی ، شرکتهای نفتی ، بخش خصوصی نفتی ، دولت نفتی ، فرماندار نفتی شورای اصناف نفتی و همه و همه شدیم نفتی .
نایب رییس مجلس شورای اسلامی افزود: ما در اقتصاد مقاومتی نیاز جدی داریم هم تولید ثروت کنیم و هم از امکانات عظیم مملکت استفاده کنیم و هم سرمایه خدا و نعمت را تبدیل کنیم به سرمایه فنا ناپذیر که از آن تولید ثروت کنیم.
وی گفت: ما در برنامه پنجم سیاستهای کلی که تنظیم شد یک سیاست صندوق توسعه ملی را راه انداختیم که یک بخش از درآمد نفت از دسترس دولتی ها و حتی مجلسی ها و نمایندگان دور باشد که هزینه روزمره نشود بلکه مکانی امن برای تولید ثروت، سرمایه وکار شود .
نایب رییس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اگر بنگاه کار نباشد شاغلی وجود ندارد، ما نباید بگوییم اگر من نباشم کار انجام نمی شود بلکه باید بگوییم اگر کار نباشد، شاغلی هم وجود ندارد .
وی افزود: اصناف در مقاطع تاریخی کشور کار و وظیفه خود را خوب و درست انجام دادند، اصناف همه چیز را در طول تاریخ انقلاب خوب شناختند موقعیتها را، دشمن را، وظیفه را، این را می گویند بصیرت آنها همه چیز را خوب شناختند و به موقع حل کردند و به موقع کمک کردند .
باهنر ادامه داد: مرحوم آیت الله فلسفی به مسله تاکید داشتند که مشکل دنیا در چهار چیز حل می شود خدا شناسی، خود شناسی، وظیفه شناسی و جرم شناسی، اگر این چهار علم را یک نفر داشته باشد به همه وظایف خود خوب و درست عمل کرده است .
وی بیان داشت: وظیفه ما این است اقتصاد را سامان دهیم و راه بیندازیم و تولید ثروت امروز با فناوریهای جدید دنیا میسر است و آن را جلو می اندازد که اگر از آن عقب بمانیم دیگر نمی توانیم جبران کنیم .
م / 7409/ 699

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




02/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن