تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802507946




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري پيكارهاي وزنه‌برداري جام مبارزه با مواد مخدر در قم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قم محمدپور به مهر خبر داد:
برگزاري پيكارهاي وزنه‌برداري جام مبارزه با مواد مخدر در قم
قم - خبرگزاري مهر: رئيس هيئت وزنه‌برداري استان قم از برنامه ريزي اين هيئت براي برگزاري پيكارهاي وزنه‌برداري قهرماني قم با حضور استعدادهاي اين رشته خبر داد.



علي محمد‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر، تصريح كرد: نخستين رقابت استاني اين رشته با حضور وزنه‌برداران تربيت شده و پرورش يافته در رده‌هاي سني پايه با تلاش همكارانم در هيئت وزنه‌برداري روز جمعه اين هفته برگزار خواهد شد. وي با اشاره به برگزاري مسابقات وزنه‌برداري گراميداشت هفته مبارزه با مواد مخدر در روز ششم تير ماه، تصريح كرد: با توجه به اينكه در هفته مبارزه با مواد مخدر قرار داريم،‌ اين دوره از پيكارهاي استاني را با عنوان جامعه‌اي سالم عاري از اعتياد برگزار مي‌كنيم. رئيس هيئت وزنه‌برداري استان قم ابراز داشت: با توجه به برنامه ريزي صورت گرفته در هيئت وزنه‌برداري قرار است اين پيكارها از ساعت 16 روز جمعه ششم تير ماه در سالن وزنه‌برداري شهيد رواقي مجموعه ورزشي شهيد جعفر حيدريان قم به انجام برسد. وي خاطرنشان كرد: اين رقابت‌ها با حضور وزنه‌برداران مستعد استان قم در رده‌هاي سني نونهالان، نوجوانان و جوانان به انجام خواهد رسيد در حالي كه يكي از اهداف مهم هيئت وزنه‌برداري شناسايي استعدادهاي اين سه رده سني براي حضور موفق قم در پيكارهاي وزنه‌برداري قهرماني كشور است. محمدپور در ادامه به شرايط در نظر گرفته شده از سوي هيئت وزنه‌برداري براي برگزاري اين مسابقات نيز اشاره كرد و بيان داشت:  مسابقات در سه گروه سني به صورت آزاد به انجام مي‌رسد در حالي كه متولدين سال‌هاي 1379 تا 1382 در رده سني نونهالان مجاز به حضور در اين پيكارها هستند. وي اضافه كرد: همچينن در رده سني نوجوانان مسابقات با حضور وزنه‌برداران متولد سال‌هاي 1376 تا 1376 برگزار مي‌شود و در رده سني جوانان نيز وزنه‌برداران متولد سال‌هاي 1373 تا 1375 مجاز به حضور بر روي تخته و تلاش براي كسب عناوين برتر هستند. رئيس هيئت وزنه‌برداري استان قم در ادامه با اشاره به اوزان گروه سني نونهالان عنوان داشت:‌ رقابت‌هاي اين رده سني با جدال وزنه‌برداران اوزان 45، 50، 55، 60، 65، 70، 75، 80، 85، 90،  95 و به اضافه 95  به انجام خواهد رسيد تا نفرات برتر مشخص شوند. وي اظهار داشت: همچنين رقابت‌ةاي رده سني نوجوانان با برگزاري پيكارهاي اوزان 50، 56، 62، 69، 77، 85، 94 و به اضافه 94 كيلوگرم برگزار مي‌شود و در رده سني جوانان نيز پولادمردان آينده دار قم در اوزان 56، 62، 69، 77، 85، 94، 105 و به اضافه 105 کیلوگرم  به روي تخته خواهند رفت. محمدپور در ادامه با اشاره به مدارک لازم برای شرکت در مسابقات وزنه‌برداري قهرماني قم، ابراز داشت: اصل شناسنامه یا کارت ملی و کارت بیمه ورزشي بايد همراه ورزشكاران باشد، ضمن اينكه وزن کشی تمامي اوزان روز جمعه ششم تير ماه از ساعت 14 تا 15 صورت مي‌‌گيرد. وي در پايان با بيان اينكه محل وزن کشی و برگزاري مسابقات وزنه‌برداري گراميداشت هفته مبارزه با مواد مخدر در قم سالن وزنه برداري شهیدرواقی مجموعه ورزشی شهید حیدریان در نظر گرفته شده است، تصريح كرد: در نهايت  به نفرات اول تا سوم مدال وحکم قهرمانی اهداء خواهد شد.
   


۱۳۹۳/۴/۲ - ۱۵:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن