تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819236943




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل جدید هواشناسی استان اردبیل معرفی شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > اردبیل با حضور معاون وزیر راه/
مدیرکل جدید هواشناسی استان اردبیل معرفی شد
اردبیل – خبرگزاری مهر: با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواشناسی کشور علی دولتی مهر به عنوان مدیرکل هواشناسی استان اردبیل معرفی و منصوب شد.



به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم که پیش از ظهر دوشنبه برگزار شد، مدیرکل سابق هواشناسی استان اردبیل با اشاره به موانع و مشکلات توسعه این سازمان و راهکارهای آن گفت: کمبود اعتبارات بویژه در بخش عمرانی از مهمترین مشکلات در استان است. بهمن کمانگر با بیان اینکه کمبود اعتبارات باعث شده که نگهداری سیستم های موجود با مشکلاتی مواجه باشد، ادامه داد: کمبود نیروی انسانی از دیگر مشکلات این سازمان بویژه در حوزه کارشناسی است. وی همچنین با اشاره به عدم اطلاع مسئولان از نقش هواشناسی در توسعه استان تصریح کرد: مدیران باید نسبت به نقش هواشناسی در توسعه پایدار استان اطلاع کافی داشته باشند و در این زمینه باید به آموزش ها تاکید شود. مدیرکل سابق هواشناسی استان ارائه بولتن و دفترچه های ایجاد شده از سوی سازمان هواشناسی را در این خصوص ضروری خواند و با بیان اینکه امروزه سطح انتظارات کاربران از هواشناسی ارتقاء یافته است، افزود: اما اینکه کابران ما چه محصولات نهایی را نیاز دارند، اطلاع دقیقی نداریم. وی با بیان مشکلات هواشناسی در دسترسی به اقلیم های بلند مدت بویژه در بحث کشاورزی و خشکسالی یادآور شد: نیار کاربرهای نهایی هواشناسی باید احصاء شده و باید بازخورد محصولات ارائه شده را بگیریم تا در نهایت بتوانیم پاسخگوی نیازها باشیم. مدیرکل جدید هواشناسی استان اردبیل نیز در این رمراسم با اشاره به عملکرد این سازمان در سال های اخیر متذکر شد: در این سال ها سطح هواشناسی اردبیل ارتقاء یافته چنانچه از رتبه 26 از بین 43 ایسنگاه به رتبه عالی در سال 91 دست یافته است. علی دولتی مهر خودکار شدن تمام ایستگاه های هواشناسی، راه اندازی سامانه کت 2 در فرودگاه اردبیل، احداث ساختمان هواشناسی در فرودگاه های اردب و پارس آباد، برگزاری همایش ملی بالایای جوی در اردبیل و.... را از جمله عملکرد سازمان در استان برشمرد. وی همچنین با اشاره به نیازها و کمبودهای این سازمان ایحاد مانیتورینگ ایستگاه هواشناسی اردبیل را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: این سیستم برای پایش آنلاین هوای استان در زمینه پیش بینی و جلوگیری از خسارت کمک خواهد کرد. مدیرکل جدید هواشناسی استان در بیان برنامه های خود برای توسعه هواشناسی اردبیل عنوان کرد: هدایت و راهبری شبکه اطلاع رسانی هواشناسی و شناسایی واقعی کاربران نهایی سازمان و جمع آوری انتظارات کابران از مهمترین برنامه های پیش رو است. وی همچنین خواستار راه اندازی شبکه راداری هواشناسی استان و نیز سامانه تگردگ زدایی به منظور ارتقاء کیفی خدمات ارائه شده از سوی هواشناسی استان اردبیل شد.


۱۳۹۳/۴/۲ - ۱۳:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن