تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان مؤمن، در پشت دل اوست و دل منافق، در پشت زبان او، زيرا مؤمن هرگاه بخواهد سخنى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803088810




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جذب کمک های پایدار خیرین، گامی موثر در ارایه خدمات مطلوب سلامت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سرپرست اداره کل فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان؛ جذب کمک های پایدار خیرین، گامی موثر در ارایه خدمات مطلوب سلامت است خبرگزاری پانا: ˈیونس رنجکشˈ در جلسه کمیته حمایت از بیماران خاص در سالن اجتماعات شهید انصاری استانداری گیلان در رشت افزود: بازنگری در نوع شیوه های جذب کمک های پایدار خیرین بایستی مورد توجه قرار گیرد.
۱۳۹۳ دوشنبه ۲ تير ساعت 12:21



به گزارش خبرگزاری پانا،رنجکش با بیان این که جایگاه گیلان در بخش جذب خیرین پایدار ضعیف است، اظهار کرد: به دنبال تولید خلاقیت ها و نوآوری ها در جذب خیرین و اعتماد سازی بین آنها هستیم.

سرپرست اداره کل فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان سازماندهی و هدایت موسسات خیریه را یکی از برنامه ها عنوان و خاطر نشان کرد : بازرسی از موسسات خیریه آغاز شده که البته در این بازرسی ها به دنبال مچ گیری نیستیم.

وی با تاکید بر ضرورت هماهنگی درون تشکیلاتی برای حمایت از بیماران خاص تصریح کرد: هماهنگی بین دستگاه ها و سازمان های مردم نهاد برای جلوگیری از هرگونه موازی کاری بایستی ایجاد شود.

رنجکش با بیان اینکه برای حمایت از بیماران خاص به مدیریت واحد نیاز است ، اظهار کرد: در جلسه آینده کمیته حمایت از بیماران خاص دستگاه ها بایستی گزارش جامع از بیماران خاص و سرطانی ارایه دهند تا برنامه ریزی های لازم برای اختصاص مکانی برای ارایه خدمات به صورت متمرکز به این بیماران انجام گیرد.

سرپرست اداره کل فرهنگی و اجتماعی استانداری گیلان در ادامه طرح تحول نظام سلامت و بیمه همگانی سلامت را گام موثر دولت تدبیر و امید عنوان و بیان کرد : این طرح ها کاهش هزینه های درمانی را به همراه دارد.



* 18 بیماری در اجرای طرح تحول نظام سلامت در گروه بیماری های خاص قرار می گیرد

مسوول بیماری های خاص دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان نیز گفت: 18 بیماری در اجرای طرح تحول نظام سلامت در گروه بیماری های خاص قرار می گیرد.

ˈمحمدرضا حسین زادهˈ افزود: تحقق این مهم، تحولی بزرگ برای بیماران خواهد بود.

وی با اشاره به آماری از بیماری های خاص اظهار کرد : در زمان حاضر حدود 973 بیمار دیالیز ، حدود هزار و 200 بیمار تالاسمی ، 250 هموفیلی و یک هزار و 150 بیمار مبتلا به ام اس در گروه بیماری های خاص در استان گیلان از خدمات لازم برخوردار می شوند.

مسوول بیماری های خاص دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان بیان داشت : بیماران پیوند کلیه و سرطانی ها در بخش دریافت یارانه شیمی درمانی نیز از خدمات حمایتی و کمک های لازم این دانشگاه بهره می برند.

حسین زاده با بیان این که سالانه دو هزار و 500 بیمار سرطانی در استان گیلان شناسایی می شوند ، تصریح کرد : این بیماران با ورود به دوره شیمی درمانی، هشت تا 12 بار بایستی برای درمان در این دوره قرار گیرند.



* طرح تحول نظام سلامت به بیماران خاص توجه ویژه دارد

مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان نیز با اشاره به اجرای موفق طرح تحول نظام سلامت گفت : در اجرای این طرح به بیماران خاص توجه ویژه شده است.

ˈمحمود عاطف رادˈ افزود: 100 درصد هزینه های بستری و حدود 90 درصد هزینه های سرپایی بیماران خاص تحت پوشش بیمه سلامت ، پرداخت می شود.

وی با بیان این که سرطان جزو بیماری خاص محسوب نمی شود ، اظهار کرد : این بیماران از خیلی مزایا و خدمات بیماران خاص شامل دفترچه رایگان بیمه و تحت پوشش بودن 70 تا 90 درصد از داروهایشان برخوردار هستند.

مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان خاطر نشان کرد : رقم بالای هزینه داروی های بیماران خاص ، علت نارضایتی آنان است.


* طرح تحول نظام سلامت، آرزوی دست اندرکاران این حوزه بود

معاون درمان تامین اجتماعی استان گیلان نیز طرح تحول نظام سلامت را کار بزرگ در حوزه بهداشت و درمان در کشور دانست و گفت : اجرای این طرح آرزوی دیرینه دست اندرکاران حوزه سلامت بود که تحقق یافت.

ˈمحمدحسین شهدی نژادˈ افزود : دولت تدبیر و امید با اجرای طرح تحول نظام ، نگاه ویژه ای در سلامت داشته که جای قدردانی دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه همه بایستی با هماهنگی برای حمایت از بیماران خاص تلاش کنیم ، اظهار کرد : جذب خیرین سلامت بویژه افراد نیکوکار ایرانی خارج از کشور بایستی مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه این جلسه نمایندگان دستگاه هایی از جمله بهزیستی و جمعیت هلال احمر گیلان در رابطه با کمک به بیماران خاص مطالبی ارایه دادند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن