تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803168586




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دفاع از تمامیت عراق به خصوص عتبات عالیات به عنوان جهاد فی سبیل الله واجب است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آیت الله مکارم شیرازی: دفاع از تمامیت عراق به خصوص عتبات عالیات به عنوان جهاد فی سبیل الله واجب است قم - ایرنا - آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید، دفاع از تمامیت عراق به خصوص عتبات عالیات بر همه علاقه مندان به اسلام و اهل بیت (ع) را به عنوان جهاد فی سبیل الله واجب دانست.


به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله مکارم شیرازی، این مرجع تقلید روز دوشنبه با صدور پیامی با اشاره به آیه ای از قرآن کریم تاکید کرد: خداوند کسانی را دوست دارد که در راه او برای حفظ اسلام و مسلمین همچون یک سد پولادین جهاد و پیکار می کنند.
وی افزود: شهیدان راه دفاع از تمامیت عراق به خصوص عتبات عالیات، به شهدای کربلا می پیوندند و به نظر من این حوادث فرصت خوبی بود برای مردم عراق که یک لشکر مردمی جان برکف در کنار ارتش رسمی خود به وجود آورند که آثار آن در آینده بسیار نمایان خواهد شد.
این مرجع تقلید تصریح کرد: همه می دانیم بعد از آنکه تروریست های تکفیری و حامیان آنها از کشورهای عربی و آمریکا و اسراییل غاصب گرفتار شکست خفت باری در سوریه شدند، تصمیم گرفتند آن را در عراق جبران کنند.
درقسمت دیگری ازاین پیام آمده است: اما چیزی نگذشت که دیدیم ملت عراق اعم از شیعه و اهل سنت و کرد که جان و مال و ناموس و کشورشان را در خطر تروریست های تکفیری خونخوار دیدند که به هیچ چیز و هیچ کس رحم نمی کنند، به پا خاستند و به یاری ارتش شجاع عراق شتافتند و به ندای مراجع محترم حوزه علمیه نجف لبیک گفتند و حدود دو میلیون نفر برای این جهاد فی سبیل الله نام نویسی کردند و آنها که آموزش ندیده اند به سرعت آموزش می بینند و ان شاءالله همه قومیت ها و مذاهب عراقی با هم متحد خواهند شد.
در بخش دیگری ازاین پیام آمده است: تروریست های تکفیری و حامیان آنها بدانند در صورت لزوم میلیون ها نفر از کشورهای دیگر همان ها که هنگام اربعین با پای پیاده از دورترین نقاط به سوی مرقد ائمه عراق می آیند به نیروهای مردمی عراق می پیوندند و ارتش شجاع آن را یاری می دهند.
آیت الله مکارم شیرازی در این پیام با بیان اینکه دشمنان کوردل و حامیان غربی و عربی آنها به زودی خواهند فهمید که با یک ارتش چندین میلیونی بی سابقه روبرو هستند، افزوده است: جوانان عاشق اسلام و اهل بیت(ع) باید آمادگی خود را حفظ کنند و در صورت لزوم و درخواست دولت عراق به آنها بپیوندند.
عناصر گروه تروریستی موسوم به ˈدولت اسلامی عراق و شامˈ(داعش) علاوه بر مناطقی از سوریه در هفته های اخیر با همدستی بعثی های صدامی و برخی طرف های خائن، مناطقی را دراین کشور اشغال کرده اند.
در پی این تجاوزات گسترده به شهرهای شمالی و غربی عراق، آیت الله سیستانی و بسیاری از علما و شخصیت های عراقی اعم از شیعه و سنی، بر لزوم دفاع از کشور و دوری از فتنه تفرقه مذهبی تاکید کردند و از مردم عراق خواستند برای مقابله با تکفیری ها وارد کار شوند. ک/1
553 / 550/ 546

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




02/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن