تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819188826




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه سردشت: با تخریب کنندگان فرهنگ دینی باید مقابله کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه سردشت: با تخریب کنندگان فرهنگ دینی باید مقابله کرد سردشت ، مهاباد - ایرنا - امام جمعه سردشت گفت: باید با کسانی که قصد دارند فرهنگ دینی را در جامعه و در بین مردم تخریب کنند مقابله کرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ملاسلام امینی عصر روز یکشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی سردشت افزود: هر جامعه ای برای خود فرهنگ و آداب و رسومی دارد که حراست از این آداب و رسوم بر همه واجب و ضروری است.
وی گفت: همه باید در جهت آداب و رسوم جامعه خود که بر اساس موازین دین مبین اسلام پایه گذاری شده است گام برداشته و نسبت به زنده نگه داشتن و ترویج آن تلاش کنند.
ماموستا امینی همچنین با اشاره به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان ماه بندگی خداست و حرمت و شان و منزلت آن باید در جامعه رعایت شود.
رییس مرکز بزرگ اسلامی سردشت نیز در این جلسه گفت: باید همه بر اساس فرهنگ دینی و شرعی خود به استقبال از ماه مبارک رمضان برویم.
حجت الاسلام محمد حضرتی با اشاره به جنایات گروه های تکفیری در عراق افزود: باید در برابر توطئه های دشمنان که وحدت شیعه و سنی را هدف قرار داده اند انسجام خود را حفظ کنیم.
تشکیل ستاد استهلال ماه مبارک رمضان با مسئولیت مرکز بزرگ اسلامی، ساماندهی و اجرای مشترک برنامه های قرآنی توسط ادارات و دستگاه های فرهنگی در طول ماه رمضان، نظارت و کنترل لازم در خصوص حرمت ماه مبارک رمضان و برخورد با روزه خواران از مهمترین مصوبات این جلسه بود.
شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان غربی و هم مرز با کشور عراق واقع شده است.
7506/584/581

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




02/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن