تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812635539




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داعش، جنگ نيابتي براي صهيونيست ها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ تير ۱۳۹۳ (۹:۴۴ق.ظ)
جمهوري اسلامي داعش، جنگ نيابتي براي صهيونيست ها
به گزارش خبرگزاري موج، روزنامه جمهوري اسلامي چنين نوشت:
رژيم صهيونيستي به بهانه ربوده شدن سه اسرائيلي، جنگ گسترده اي را عليه فلسطيني ها به راه انداخته است. به اذعان منابع خبري مستقل، صهيونيست ها هم اکنون يکي از بزرگترين و گسترده ترين نظامي طي سال هاي اخير را انجام مي دهند. از آغاز اين عمليات تاکنون بيش از 10 فلسطيني شهيد و 429 نفر ديگر بازداشت شده اند.
صهيونيست ها همچنين هزار خانه فلسطيني را مورد هجوم قرار داده و با ساکنان آنها رفتار وحشيانه اي کرده اند. نتانياهو، نخست وزير رژيم صهيونيستي تهديد کرده است تا زماني که فلسطيني ها سه اسرائيلي ناپديد شده را تحويل ندهند عمليات ارتش رژيم صهيونيستي ادامه خواهد داشت. سه صهيونيست شهرک نشين روز 22 خرداد در الخليل ناپديد شدند و رژيم صهيونيستي مدعي است فلسطيني ها آنها را ربوده اند ولي صهيونيست ها هيچ مدرکي براي اثبات ادعاي خود ارائه نداده اند.
جنبش حماس، ادعاي جديد صهيونيست ها را دستاويزي براي آغاز دور تازه سرکوب فلسطيني ها مي داند. اين نکته نيز کاملاً روشن است که رژيم صهيونيستي از شرايط موجود جهاني، که نظرها را متوجه کانون هاي جديد بحران در منطقه کرده است و صهيونيست ها خود در به وجود آوردن اين مراکز بحران نقش مستقيم داشته اند بهره برداري مي کند تا سياست هاي خود عليه فلسطيني ها را به اجرا در آورد.
دور تازه کشتار فلسطيني ها و بازداشت و زنداني کردن صدها فلسطيني که عمدتاًَ از اعضاي جنبش حماس مي باشند به بهانه واهي دست داشتن آنها در ماجراي گم شدن سه صهيونيست را بايد ادامه استراتژي اين رژيم در سرکوب مردم فلسطين و قلع و قمع جوانان و مبارزان ضدصهيونيست به حساب آورد.
بديهي است تحولاتي که به تازگي در ميان فلسطيني ها رخ داد و جناح هاي فلسطيني به وحدت و يکپارچگي روي آوردند رژيم صهيونيستي را خشمگين ساخته و سردمداران اين رژيم را براي انتقام گيري به شتاب واداشته است.
ارتش صهيونيستي درحالي دور تازه اي جنايات و اقدامات ضدانساني عليه فلسطيني ها به راه انداخته که هيچ واکنش و اعتراضي در صحنه بين المللي مشاهده نمي شود و صهيونيست ها اين شرايط و فرصت پديد آمده را مرهون تروريست هايي هستند که به نمايندگي از حکام مرتجع منطقه و دولتهاي استعماري در منطقه بلوا و آشوب به راه انداخته اند و بيهوده نيست که بسياري از تحليل گران شرايط جاري در منطقه را موقعيت طلايي براي رژيم صهيونيستي دانسته اند.
نکته قابل تأمل اينکه گروه هاي تروريستي، که مدعي برقراري حکومت هاي اسلامي هستند و ادعاي مبارزه با دولتهاي به ادعاي خود، فاسد را دارند، کمترين تهديدي را متوجه رژيم صهيونيستي نمي کنند بلکه در بسياري موارد گزارش شده است که اين گروه ها از رژيم صهيونيستي براي اقدامات جنايتکارانه و يورش هاي وحشيانه خود به ويژه در سوريه و اخيراً در عراق کمک هاي مختلف اطلاعاتي و تسليحاتي دريافت کرده اند.
گروه هاي تروريستي از قبيل "جبهه النصره" و "داعش" تاکنون حتي يک گلوله به سوي رژيم صهيونيستي شليک نکرده اند ولي در عوض، هزاران نفر را که عمدتاً مسلمان بوده اند به شکل هاي وحشيانه و حيواني قتل عام کرده اند و اين رويدادها مي تواند به وضوح ماهيت اين گروه هاي تروريستي را روشن سازد و بانيان ظهور و عوامل پشتيباني آنها را آشکار کند و نشان دهد که گروه هائي مثل داعش به نيابت از صهيونيست ها در عراق و سوريه مي جنگند.
حکام مرتجع منطقه که تمامي توان و امکانات خود را در حمايت از سازمان هاي تروريستي در منطقه به کار گرفته اند و اين گروه هاي تروريستي را در به وجود آوردن تکان دهنده ترين صحنه هاي ضدانساني ياري مي رسانند، در قبال جنايات صهيونيست ها در فلسطين اشغالي چشم فرو بسته اند و اين، ماهيت اين گونه رژيم ها و خائن بودن آنها را مورد تاکيد قرار مي دهد.
اگر خيانت اين حکام خودفروخته و مزدور نبود صهيونيست ها جرأت و امکان آن را نداشتند که با آسودگي خيال و آزادي عمل کامل در فلسطين اشغالي به هر اقدامي که مي خواهند عليه فلسطيني ها دست بزنند و فرياد مظلوميت و دادخواهي فلسطيني ها نيز به گوش کسي نرسد. تحريف واقعيت هاي منطقه و تغيير نگاه و نظر ملت هاي منطقه از دشمن اصلي استراتژي خبيثانه اي که صهيونيست ها آن را ترسيم کرده اند و عمال منطقه اي و آنها، يعني حکام وابسته در شماري از کشورهاي عربي مأموريت اجراي آنرا به عهده گرفته اند.
اين مسئله، پديده خطرناکي است که متأسفانه بخش قابل ملاحظه اي از کشورهاي منطقه در دام آن افتاده و به راحتي فريب صحنه سازي صهيونيست ها را که هدف نهايي آن کشتار مسلمانان به دست مسلمانان مي باشد، خورده اند.
با توجه به اين واقعيت ها، موج تازه جنايات صهيونيست ها در سرزمين هاي اشغالي را بايد محک و سنجشي از سوي صهيونيست ها دانست که با هدف پي بردن به ميزان و نوع واکنش دنياي اسلام، پس از تحولات اخير منطقه، صورت مي گيرد و اين هشدار و اعلام خطر براي مسلمانان و مجامع جهان اسلام مي باشد.
صهيونيست ها که با به وجود آوردن غائله هاي ساختگي در منطقه از جمله در سوريه، عراق و لبنان ملت هاي مسلمان و امکانات مادي و نظامي آنها را مشغول کرده اند بدون سروصدا به بهره برداري و ميوه چيني از کاشته خود برآمده اند و با توجه به اين واقعيات، در آينده بايد در انتظار تشديد اقدامات توسعه طلبانه و جنايتکارانه صهيونيست ها عليه ملت فلسطين بود.
از سوي ديگر صهيونيست ها تاکنون خود را در تحقق اهداف خود و درگير ساختن بخشي از ملت هاي منطقه موفق مي بينند قطعاً به اين بسنده نخواهند کرد و اگر بتوانند در توسعه توطئه شوم خود و گسترش فتنه کوتاه نخواهند آمد.
بديهي است که مجامع بين المللي و سازمان هاي جهاني آنچنان که پيشتر نيز نشان داده اند اراده مقابله با جنايات و توطئه هاي صهيونيست ها را ندارند به همين علت، رسالت اصلي بر دوش رهبران سياسي و مذهبي و شخصيت هاي تأثيرگذار جهان اسلام قرار دارد. انتظار از اين رهبران اينست که براي توقف نقشه شومي که عليه جهان اسلام کشيده شده است وارد عمل شوند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن