تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رحم نكند به او رحم نشود، هر كس نبخشد بخشيده نشود و هر كس پوزش را نپذيرد، خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805251242




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مبلغان دینی با قلب و روح انسان ارتباط دارند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > همدان حجت الاسلام تقوی:
مبلغان دینی با قلب و روح انسان ارتباط دارند
همدان – خبرگزاری مهر: رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه سراسر کشور گفت: مبلغان دینی با قلب و روح انسان ها ارتباط دارند و باید یک تحول درونی تاثیرگذار در مخاطب ایجاد کنند که در این راستا مبلغ باید به دانش و نورانیت وِیژه ای متصل باشد.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا تقوی بعدازظهر یک شنبه در همایش ملبغین استان همدان اظهار داشت: بصیرت انسان را از افتادن در دامن فتنه و درگیری با شعارهای فتنه گران نجات می دهد و بهترین ابزار عبور از فتنه درونی و بیرونی است. رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه سراسر کشور افزود: مبلغان دینی با قلب و روح انسان ها سرو کار دارند و باید یک تحول درونی تاثیرگذار در مخاطب ایجاد کنند که در این راستا مبلغ باید به دانش و نورانیت وِیژه ای متصل باشد.

وی با بیان اینکه مبلغ باید قبل از ارائه سخنرانی ذهن و ضمیر مخاطب را آماده پذیرش مطالب کند، گفت: زمانی تحول درونی در مخاطب حاصل می شود که خود مبلغ به آنچه می گوید اعتقاد داشته و عامل آن عمل باشد. وی با اشاره به اینکه فتنه 88 خسارتی به جامعه وارد کرد که در حال حاضر نیز گرفتار آثار آن هستیم، گفت: امیدواریم اسنادی که اکنون مصلحت نیست منتشر شود، روزی مشخص شود که چه کسانی در این فتنه دست داشتند و چه جنایتی را مرتکب شدند.

حجت الاسلام تقوی ابراز داشت: بصیرت بهترین ابزار عبور از فتنه درونی و بیرونی است که باید در راستای افزایش بصیرت قدم های موثری برداریم. رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور اذعان داشت: اگر لوح دل را پاک کنیم همه زیبایی های عالم را می بینیم و شهدا و جانبازان ایثارگرانی بودند که در راه حفظ انقلاب در مسیر مکتب ولایت قرار گرفتند و به این مرحله دست یافتند. نسبت به دام افتادن در حجم تبلیغات گروه ها و جناح های سیاسی هوشیار باشید وی اظهار داشت: نسبت به دام افتادن در حجم تبلیغات گروه ها و جناح های سیاسی هوشیار باشید چراکه امریکا به عنوان استکبار جهانی می داند ایران به دنبال تولید سلاح های هسته ای نیست اما با شبهه افکنی به دنبال تخریب روحیه مقاومت مردم کشور اسلامی ایران است.

حجت الاسلام تقوی با بیان اینکه دشمن به دنبال شکستن روحیه مقاومت در کشور ما است، افزود: تا استکبار ما را به زانو در نیاورد دست از هدف خود برنمی دارد و در این راستا باید وحدت و یکپارچگی را همراه با روحیه جهادی تقویت کنیم. رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور بیان داشت: سیاه نمایی به نفع انقلاب اسلامی نیست و باید روحیه امید را در جامعه تقویت و خدمات را اطلاع رسانی کنیم. وی با اشاره به اینکه باید از نظام و عملکرد مدیران مخلص و ولایی گذشته خود دفاع و ضعف ها را منصفانه نقد کنیم، اضافه کرد: نقد منصفانه سیاستی است که مقام معظم رهبری تدوین کردند. حجت الاسلام تقوی عنوان داشت: جمهوری اسلامی ایران در شرایط تحریم و توطئه های عظیم استکبار جهانی و صهیونیست در عرصه های علمی، پزشکی و صنایع دفاعی پیشرفت های خوبی کسب کرده و قدرت نظام خود را به اثبات رسانده است. رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور با اشاره به اینکه امروز نیز تیم مذاکره کننده هسته ای نباید به لبخندها رنگ ببازد، ابراز داشت: بلکه بنا بر تاکیدات و فرمایشات مقام معظم رهبری باید نرمش قهرمانانه را دنبال کند. وی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال به عنوان اقتصاد و فرهنگ، عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: یکی از مولفه های عزم ملی وحدت و یکپارچگی حول امامت و ولایت است که در این راستا اصحاب تبلیغ و کاروان ابلاغ باید با این روحیه مجموعه مخاطب خود را تربیت و در صحنه انقلاب نگه دارند. حجت الاسلام تقوی اذعان داشت: امروز مبلغان دینی، علما و روحانیون وظیفه ای خطیر برای آگاهی بخشی به ملت در مقابل توطئه ها و فتنه گری های دشمنان دارند. ولایت و ولایت پذیری راهکاری برای تحقق عزم ملی است رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور اظهار داشت: ولایت و ولایت پذیری راهکاری برای تحقق عزم ملی است و همه آحاد کشور باید به این باور برسند که در زمینه مسائل اقتصادی دست به دست یکدیگر دهند تا مشکلات اقتصادی از سر راه برداشته شود. وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران، انقلاب، ولایت و رهبری است، افزود: مردم بر محور ولایت و ولی فقیه گرد آمده و به موفقیت های بسیاری رسیده اند. حجت الاسلام تقوی بیان داشت: اگر دشمنان به ایران اسلامی حمله نمی کنند به این دلیل است که می دانند ملت ایران مانند هشت سال دفاع مقدس، در مقابل متجاوزان ایستادگی و دفاع خواهد کرد. رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور  اضافه کرد: باید خدا را در همه امور در نظر داشت و اخلاص پیشه کرد و نفس را به زنجیر عقل بست و در زندان شرع نگه داشت. وی در پایان گفت: ماه رمضان ماه معنویت است و باید در این ماه روحیه نشاط را در جامعه حاکم کرد.


۱۳۹۳/۴/۲ - ۰۹:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن