تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819674128




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقتدار پلیس ایران ریشه در مردمی بودن آن دارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > سمنان رستمیان:
اقتدار پلیس ایران ریشه در مردمی بودن آن دارد
دامغان - خبرگزاری مهر: نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی مأموران نیروی انتظامی را مأمن و پناهگاه مظلومان جامعه دانست و گفت: اقتدار امروز پلیس ریشه در مردمی بودن آن دارد.



به گزارش خبرنگار مهر، دکتر عبدالرحمان رستمیان بعد از ظهر یکشنبه در نشستی با فرمانده و رؤسای پلیس های تخصصی شهرستان دامغان در محل دفتر نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از عملکرد مثبت فرماندهی انتظامی شهرستان دامغان در تأمین امنیت مطلوب برای شهروندان و با مهم خواندن فعالیت های پلیس اظهار داشت: کار پلیس مستقیماً با امنیت جامعه و مردم سروکار داشته و مردم نیز در طول زندگی اجتماعی خود مراجعه زیادی به پلیس دارند. وی خاطر نشان ساخت: تعامل نزدیک و دو طرفه مردم با پلیس ریشه در اقتدار پلیس دارد. عضو مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تسهیل در امور مردم و خدمت به آنها لطف بزرگ خداوند است که شامل حال همگان نخواهد شد. رستمیان، مأموران نیروی انتظامی را مأمن و پناهگاهی برای مردم آسیب دیده تعریف کرد و افزود: اینجاست که حساسیت کار پلیس نمایان می شود و مأمور نیروی انتظامی با عطوفت و مهربانی با مظلوم و در اوج اقتدار با ظالم برخورد خواهد کرد. وی یادآور شد: مسئولان نظام باید از عملکرد مثبت نیروی انتظامی حمایت کامل داشته باشند که این حمایت به ارتقای امنیت در جامعه کمک فراوان می کند. عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: پلیس جامعه امروز ما علاوه بر اجرای قانون و وظایف انتظامی خود، در مسایل و آسیب های اجتماعی صاحب نظر و اندیشه است. در ابتدای این نشست رئیس پلیس شهرستان دامغان نیز ضمن ارائه گزارش عملکرد؛ برنامه و طرح های در حال اجرای پلیس در این شهرستان اظهار داشت: تمامی اقدامات نیروی انتظامی بر اساس آموزه های دینی، رعایت حقوق شهروندی و نیازهای روز جامعه سازماندهی و برنامه ریزی می شود. سرهنگ پاسدار غلامرضا کاظم زاده گفت: پلیس همواره رضایت مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و بر این باور است که رضایت خالق در گرو رضایت مخلوق است. در این نشست همچنین در خصوص اجرایی شدن طرح پایش تصویری شهرستان دامغان نیز مذاکراتی انجام که منجر به نتایج مثبتی در اجرای آن شد.


۱۳۹۳/۴/۱ - ۱۸:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن