تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802810488




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعالیت 10 هزار مبلغ و 18 هزار تشکل دینی در استان تهران/ موازی کاری آفت کار فرهنگی است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران حجت الاسلام نیک نژاد:
فعالیت 10 هزار مبلغ و 18 هزار تشکل دینی در استان تهران/ موازی کاری آفت کار فرهنگی است
استان تهران - خبرگزاری مهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران از فعالیت 10 هزار مبلغ و مبلغه، 18 هزار تشكل ديني و 10 هزار مداح و ذاكر اهل بيت در این استان خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز گردهمایی بانوان نخبه استان تهران با عنوان ضيافت نور، الزامات و ضرورت ها در حوزه مسائل فرهنگي از ديدگاه مقام معظم رهبري با حضور حجت الاسلام نصیر نیک نژاد مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران در سال اجتماعات این سازمان برگزار شد. حجت الاسلام نصیر نیک نژاد در این مراسم با گرامیداشت اول تیرماه سالروز تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی در سال 1360 به امر مبارک امام راحل و در راستای ساماندهی امور فرهنگی و تبلیغی در کشور ایجاد شد، این سازمان سازمان تبلیغات اسلامی بر اساس اساسنامه خود وظائف مهمی را بر عهده دارد که مهمترین آن ساماندهی امر تبلیغ و هماهنگی بین مبلغین در سطح کشور است که در این راستا این سازمان با استفاده از پتانسیل های موجود قدم های موثری را در گسترش شبکه تبلیغ و اطلاع رسانی دینی ایجاد کرده است. وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی به توجه ویژه به مسائل فرهنگی در سال 1393 ادامه داد: رهبر انقلاب اسلامی سال 1393 را سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامیدند و تأکید فراوان ایشان بر روی مسائل فرهنگی نشان دهنده دغدغه ایشان در این حوزه است.

نیک نژاد اضافه کرد: امروز ظرفیتهای ویژه ای در سطح استان تهران وجود دارد که حضور 10 هزار مبلغ و مبلغه، 18 هزار تشكل ديني و 10 هزار مداح و ذاكر اهل بيت و ده ها كانون فرهنگي و قرآني نمونه کوچکی از این پتانسیل است که باید در زمینه گسترش شبکه تبلیغ به کار گرفته شود. این مسئول گفت: آنچه امروز به عنوان آفت در کارهای فرهنگی مورد تأکید مقام معظم رهبری و برخی مسئولان می باشد، موازی کاری است، چرا كه در اين نوع موازي كاري يك حركت، تاثير حركت ديگر را خنثي مي كند و هماهنگي بين نهادها مي تواند ضمن جلوگيري از موازي كاري مضر، موجبات كاهش فعاليت ها را فراهم نكند كه همين مواد همواره مد نظر رهبري بوده است. رسالت سنگینی بر عهده مبلغین در حوزه های مختلف است وی بیان داشت: امروز رسالت سنگینی بر عهده مبلغین در حوزه های مختلف وجود دارد و با توجه به تلاش های دشمن برای ضربه زدن به اعتقادات ملت ایران بویژه نسل جوان باید مبلغین به عنوان پرچمداران دفاع از فرهنگ دینی بیش از گذشته تلاش کنند. نیک نژاد متذکر شد: امروز دشمن با استفاده از شبکه های ماهواره ای و اینترنتی تلاش دارد تا با منحرف کردن نسل جوان کشور از مسیر اصلی و اهداف انقلاب اسلامی، اهداف خود را در جامعه پیاده کند که در این راستا باید همه مبلغین با ارتباط گیری زمینه خنثی سازی این نقشه ها را فراهم کنند.

این مسئول یادآور شد: امروز دشمن برای ضربه زدن به اعتقادات ملت ایران به صورت یکپارچه و هماهنگ عمل می کند به همین خاطر همه نهادهای فرهنگی و فعالان این عرصه باید به صورت هماهنگ و در راستای یک هدف حرکت کرده و از موازی کاری پرهیز کنند. مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران ارتباط چهره به چهره را مورد تأکید رهبر انقلاب اسلامی دانست و افزود: امروز رهبری بر ارتباط مبلغین و فعالان دینی با جوانان کشور به صورت چهره به چهره تأکید دارند زیرا اینگونه ارتباط دارای فواید و ثمرات بیشتری نسبت به انواع دیگر ارتباط هاست. وی اظهار داشت: امروز طلاب علوم دینی باید علاوه بر تدریس و انجام امور دیگر، به امر تبلیغ به عنوان یک رسالت و وظیفه خطیر در راستای مبارزه با جنگ نرم دشمن بنگرند و با برنامه ریزی صحیح و اصولی با تهاجم سایبری و ماهواره ای مقابله کنند.








۱۳۹۳/۴/۱ - ۱۶:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن