تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):روز غدیر در آسمان مشهورتر از زمین است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804131765




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آلودگی صورتی با فرهنگ سازی کاهش می یابد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین علیپور:
آلودگی صورتی با فرهنگ سازی کاهش می یابد
قزوین- خبرگزاری مهر: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین: آلودگی صوتی دومین عامل آلاینده هواست که مورد غفلت واقع شده و تنها با فرهنگ سازی می توان آسیب های این بخش را کاهش داد.



به گزارش خبرنگار مهر، دوره آموزشی مدیریت زیست محیطی آلودگی صوتی در صنایع با حضور کارشناسان محیط انسانی ادارات محیط زیست استانهای کشور در سالن اجتماعات اداره کار قزوین به مدت چهار روز برگزار شده است. صدرالدین علیپور در این همایش آموزشی گفت: موضوع آلودگی صوتی که توسط آلاینده های متحرک و ثابت تولید می‌شود در حوزه آموزش، ایجاد بسترهای لازم و اقدامات اجرایی نیازمند توجه جدی است.

علیپور در مراسم افتتاحیه این دوره آموزشی اظهارداشت: با توجه به گسترش فزاینده صنایع در عصر جدید و افزایش آلاینده های ثابت و متحرک موضوع آلودگی هوا و آلودگی صوتی نیازمند توجه بیشتری است تا بتئوان از صدمات این حوزه جلوگیری کرد. این مسئول نا آگاهی را مهمترین عامل توسعه آلودگی صوتی برشمرد و گفت: مهمترین اقدام در این حوزه ابتدا آموزش و ارتقای فرهنگ و دانش عمومی و آشنایی با استانداردهای صدا و حد مجاز آن در دنیا و ایران است. مدیرکل فاظت محیط زیست استان قزوین تصریح کرد: بعد از آلودگی شیمیایی، آلودگی صوتی دومین منبع الودگی هوا محسوب می شود که باید با استفاده از روش های ارزیابی و کنترل آلودگی صوتی با  هدف حذف و کاهش اثرات الودگی صوتی اقدام کرد. وی با بیان اینکه که در این دوره آموزشی کارشناسانی از ادارات حفاظت محیط زیست استان‌ها شرکت دارند یادآورشد: در این دوره تلاش می‌شود در کنار آموزش به تبادل اطلاعات و مجموعه تجربیاتی که در شهرهای مختلف کسب شده نیز توجه شود. مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین از مستند سازی اطلاعات ارائه شده در پایان این دوره آموزشی خبر داد و افزود: هدف از این دوره استفاده از اطلاعات به صورت کار بردی و ارائه راهکارهای مختلف در حد امکان است. محسن علی آبادی استاد دانشگاه و مدرس این  دوره آموزشی مدیریت نیز اظهارداشت: پیش بینی شده در سال 2020 تمامی بیماری‌ها ریشه در الگوی زندگی داشته باشد که سبک زندگی به طور ویژه با مسائل زیست محیطی مرتبط است. وی یادآورشد: الگوی زندگی ارتباط نزدیکی با محیط زیست و نحوه استفاده از این موهبت خدادادی دارد لذا محیط زیست باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد تا در آینده مجبور به پرداخت هزینه‌های سنگین در بخش بهداشت و درمان نشویم. این محقق تصریح کرد: در محیط زیست کارهای شاخصی باید صورت گیرد تا در بهداشت و در نهایت درمان مشکلات به صورت عمقی و ریشه ای تر حل شود. این استاد دانشگاه و مدرس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به مشکلات موجود در محیط زیست بیان کرد: یکی از مشکلات موجود در این حوزه قضاوت‌های کارشناسان از ابعاد قانونی است که با برگزاری این دوره‌ها در کنار مرور اطلاعات و بحث توانمندسازی به دنبال ارتقاء سطح علمی کارشناسان هستیم.

علی آبادی افزود: یکی از عواملی که باعث کاهش راندمان در خیلی از بخشها می‌شود عدم آگاهی و کار علمی است و باید کارشناسان در هنگام برخورد با آیین نامه‌ها و ضوابط با توجیه علمی وارد کار شوند. دوره آموزشی مدیریت زیست محیطی آلودگی صوتی صنایع از روز شنبه آغاز شده و به مدت 4 روز و با حضور کارشناسان ادارات کل حفاظت محیط زیست کشور در قزوین با طرح مباحث شناسایی و منابع آلودگی صوتی به ویژه در بحث صنعتی٬ ارزیابی روش‌های زیست محیطی آلودگی٬ آخرین مطالعات اثرات بهداشتی و زیست محیطی٬ کنترل در بخش شهری و صنعتی آلودگی برگزار می شود.


۱۳۹۳/۴/۱ - ۱۵:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن