تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خشم از شيطان و شيطان از آتش آفريده شده است و آتش با آب خاموش مى شود، پس هرگاه يكى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819503940




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داعش توان نزدیکی و ایجاد خطر در مرزهای ما را ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: داعش توان نزدیکی و ایجاد خطر در مرزهای ما را ندارد


فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد: ما احتمال قوی برای تحرکات گروهک تروریستی داعش در مرزهای کشور به ویژه مرزهای غربی را نمی دهیم با این حال اقدامات تامینی و تقویتی را انجام داده ایم و بر سطح این فعالیت ها نیز خواهیم افزود. فرمانده نیروی انتظامی کشورمان اعلام کرد: به دلیل شرایط ایده آل امنیتی کشورمان، گروهک تروریستی داعش توان نزدیک شدن و ایجاد خطر در مرزهای ما را ندارد.
  سردار "اسماعیل احمدی مقدم " در حاشیه مراسم معرفی فرمانده جدید نیروی انتظامی استان کرمانشاه در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره شرایط امنیتی مرزهای کشورمان در برابر حوادث کنونی عراق گفت : ما احتمال قوی برای تحرکات گروهک تروریستی داعش در مرزهای کشور به ویژه مرزهای غربی را نمی دهیم، با این حال اقدامات تامینی و تقویتی را انجام داده ایم و بر سطح این فعالیت ها نیز خواهیم افزود.
  اسماعیل احمدی مقدم گفت: واحدهای نظامی ما در مرزها نیز آمادگی کامل برای پاسخ فوری وقاطعانه به کوچکترین رخدادهای امنیتی دارند، بنابراین اطمینان می دهم که آسیبی متوجه مرزهای ما بابت تحولات کنونی راق نخواهد بود.
  وی گفت: آنچه اکنون در عراق شاهد آن هستیم، تلاش دشمنان اسلام برای روشن کردن آتش فتنه مذهبی میان شیعه و سنی است، ولی هوشیاری علمای شیعه و سنی سبب شده است، این توطئه ها خنثی شود.
  فرمانده نیروی انتظامی کشورمان تاکید کرد که اکنون جریان های بعثی و صهیونیستی به نام دفاع از اهل سنت در کشور عراق می خواهند، اسلام را بدنام کنند و با نگرش تکفیری به جنایات متعددی دست می زنند.
سرداراحمدی مقدم گفت : خوشبختانه در سایه درایت و هوشیاری رهبران مذهبی شیعه و سنی در کشورمان به ویژه استان کرمانشاه و نیز آگاهی بخشی روشنفکران و فرهیختگان، این گروهک، تهدیدی برای ما محسوب نمی شود و اگر اختلاف افکنی میان مردم شیعه و سنی در ایران به ویژه استان های غربی جواب می داد، باید در همان سال 58 برای دشمنان نظام و اسلام نتیجه می داد که هرگزچنین نشد.
  وی گفت: شیعه و سنی همه برادر و شهروندان ایرانی هستند و با هوشیاری و آگاهی شان هیچ جای امیدی برای دشمنان باقی نمی گذارند، ضمن این که در سایه استحکام و حضور نیروهای امنیتی کشورمان،اکنون ایران آیینه تمام نمای وحدت و اسلام ناب محمدی (ص ) شده است. 
  سردار احمدی مقدم به تحرکات برخی عوامل دشمن که با داشتن کانال های ماهواره ای اقدام به اهانت به مقدسات چه شیعه و چه سنی ها می کنند، اشاره کرد و آنها را در راستای منافع دشمنان اسلام دانست و دلیل این مدعا را نیز وجود دفاتر شبکه های ماهواره ای در کشورهایی همچون انگلستان و امریکا دانست.


یک شنبه ۱ تیر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن