تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان، درنده اى است كه اگر رها شود، گاز مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802497753




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه: بصیرت مهمترین ابزار مقابله با فتنه ها است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه: بصیرت مهمترین ابزار مقابله با فتنه ها است همدان-ایرنا- رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت:بصیرت، مهمترین ابزار برای مقابله با فتنه های داخلی و خارجی، و حفظ وحدت راهکاری اساسی برای تقویت و تحقق عزم ملی است.


به گزارش ایرنا حجت الاسلام ˈسید رضا تقوی ˈ روز یکشنبه در همایش مبلغان استان همدان در سالن شهدای فرهنگی استانداری همدان اظهار کرد:امروز مبلغان دینی، علما و روحانیان، وظیفه ای خطیر برای آگاهی بخشی به ملت در مقابل توطئه ها و فتنه گری دشمنان دارند.
وی گفت:بیداری و بصیرت دو مولفه مهم است تا در دامن فتنه گرفتار نشده، و حلقه های فتنه، ما را به این طرف و آن طرف نکشاند، و در دام شعارهای جذاب و نفاق افکنانه اسیر نشویم.
وی اظهارکرد:اگر در جامعه بصیرت و آگاهی باشد دچار فتنه های بزرگی همچون فتنه 88 که بسیاری از مشکلات و خسارات را برای جامعه و کشور بوجود آورد نخواهیم شد.
وی افزود: ضرر و زیان هایی که فتنه 88 بر بدنه جامعه وارد کرد هم اکنون نیز در کشور مشهود است؛برخی از اسناد که نشان می دهد چه کسانی در فتنه 88 دست داشتند و چه نقشه ها، برنامه ها و خیانت هایی که در حق نظام و کشور روا داشتند، در زمان مناسب منتشر خواهد شد.
وی اظهارکرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب تنها ابزاری که با کمک آن می توان در مقابل فتنه ها مقاومت کرد و نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب کرد آگاهی بخشی و بصیرت به همه اقشار جامعه بوی‍ژه قشر جوان است.
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هرآنچه دارند از شهدا است گفت: مبادا روزی که شهیدان، ایثارگران و جانبازان در روزهای حماسه و خون از انقلاب دفاع کردند را فراموش کنیم.
وی با بیان اینکه ولایت و ولایت پذیریی راهکاری برای تحقق عزم ملی است اظهارکرد:عزم ملی به معنای آن است که آحاد کشور به این باور برسند که باید در زمینه مسایل اقتصادی دست به دست هم داد تا مشکلات اقتصادی از سر راه برداشته شود.
وی گفت: انقلاب ایران موج بیداری در جهان بوجود آورد که هم اکنون نیز استکبار جهانی از این موج بیداری، گرایش ها و جاذبه های انقلاب و پرورش روحیه آزادی و آزادمنشی آن احساس خطر می کند.
حجت الاسلام تقوی افزود: امام راحل(ره)،با بصیرت بخشی به ملت ایران، برابر همه سلطه گران و مستکبران و ابرقدرت ها ایستاد و به آنان فهماند که ملت ایران به همه خواسته آنها نه می گویند و می خواهند که برای خود تصمیم گرفته و آزاد باشند.
وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران، انقلاب ولایت و رهبری است و مردم بر محور ولایت و ولی فقیه گرد هم آمده و به موفقیت های بسیار زیادی رسیده اند.
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به نقش تاثیرگذار ایران اسلامی در ابعاد بین المللی اشاره کرد و گفت: دشمنان اگر می توانستند به ایران اسلامی حمله کنند لحظه ای درنگ نمی کردند و اگر حمله نمی کنند به این دلیل است که می دانند ملت ایران همچون هشت سال دفاع مقدس، در مقابل متجاوزان ایستادگی و دفاع خواهد کرد.
استاندار همدان نیز گفت:حل مشکلات معیشتی،اقتصادی و بهداشتی مردم بزرگترین دستاورد دولت تدبیر و امید در یک سال گذشته بوده است.
ˈمحمد ناصر نیکبختˈ اظهارکرد:هدف هر دولتی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به روی کار آمده خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و رفع مشکلات کشور بوده است.
وی گفت:در بین دولت هایی که پس از پیروزی انقلاب بر سر کار آمده اند، دولت تدبیر و امید به دلیل تحریم ها و شرایط کمبود بودجه در کشور با مشکلات بیشتری روبه رو بوده است.
وی افزود: هدف دولت تدبیر و امید نیز جز خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی نبوده و در یکسال گذشته نیز سعی شده تا مشکلات مردم به ویژه مشکلات معیشتی،بهداشتی و بیکاری در حد توان دولت رفع شود.
وی گفت: بهبود روابط خارجی و افزایش جایگاه احترام و تکریم مردم ایران نیز، دیگر اولویت کاری دولت یازدهم است که در یک سال گذشته به آن دست یافته است.
وی اضافه کرد: سایه شوم تحریم ها هم اکنون به گونه ای است که با وجود گذشت سه ماه از آغاز سال 93، تاکنون بودجه عمرانی در اختیار استان همدان قرار نگرفته است.
استاندار همدان گفت: طرح نظام سلامت در حالی در کشور اجرا می شود که پول کشور در خارج بلوکه است و با تدبیر دولت یازدهم در اجرای این طرح، بیماران روستایی کشور تنها پنج درصد و بیماران شهری 10 درصد از هزینه درمان را پرداخت می کنند.
وی در ادامه با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران و گروه 5+1اظهارکرد: نمایندگان ملت ایران با هوشیاری و تیزبینی در مقابل استکبار ایستاده و خواهان احقاق حق ملت ایران هستند.
وی گفت: به حول و قوه الهی و با تلاش دیپلمات های کشور،سایه تحریم ها از سر ملت ایران برداشته خواهد شد و بحث تحریم ها به نفع ملت ایران رقم خواهد خورد.
وی با بیان اینکه رفع مشکل بیکاری و ایجاد سرمایه گذاری از دغدغه های مسوولان استانی همدان است گفت: در ابتدای شروع به کار دولت یازدهم، 600 واحد تولیدی تعطیل و 300 واحد نیمه تعطیل در همدان وجود داشت که با پیگیری به عمل آمده و نشست با وزرا و روسای بانک های مختلف کشوری و استانی این مشکلات از سر راه تولید و اشتغال استان همدان برداشته خواهد شد.
استاندار همدان افزود: 300 پرونده از واحدهای تولیدی بدهکار با تلاش فرمانداران استان همدان تعیین تکلیف شده، و اقداماتی در زمینه احداث راه آهن، توسعه باند فرودگاه همدان و افزایش تولیدات کشاورزی در استان همدان انجام شده است.
همایش مبلغان استان همدان همزمان با یکم تیر سالروز تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی، در سالن اجتماعات استانداری همدان برگزار شد.
576/7529/640

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




01/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن