تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804932389




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورزشگاهی 20 سال پس از کلنگ‌زني +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
ورزشگاهی 20 سال پس از کلنگ‌زني +عکس




ورزشگاه 15 هزار نفري بروجرد به رغم گذشت 20 سال از وعده ساخت همچنان به دليل کمبود اعتبارات نيمه تمام رها شده است تا چشم بيش از 300 هزار بروجردي به راه پروژه اي باشد که هنوز در آفسايد قرار دارد.





ورزش سه: ورزشگاه 15 هزار نفري بروجرد به رغم گذشت 20 سال از وعده ساخت همچنان به دليل کمبود اعتبارات نيمه تمام رها شده است تا چشم بيش از 300 هزار بروجردي به راه پروژه اي باشد که هنوز در آفسايد قرار دارد.

ورزشگاه 15 هزار نفري بروجرد در سال 1370 کليد خورد اما متاسفانه با گذشت 20 سال هنوز اين ورزشگاه به بهره برداري نرسيده است.

اين در حالي است که با توجه به پتانسيل بالاي موجود در شهرستان در زمينه ورزشکاران مستعد و همچنين ظرفيت برگزاري مسابقات ورزشي در سطح کشوري و قهرماني احداث و تکميل يک ورزشگاه مناسب و در خور شان مردم بروجرد در اين شهرستان يکي از ضرورتها است.

در زمينه ساخت ورزشگاه بروجرد کوتاهي شده است

امام جمعه بروجرد در رابطه با وضعيت نامناسب و نيمه تمام رها شده ورزشگاه 15 هزارنفري اين شهرستان گفت: در حال حاضر ورزشگاه 15 هزار نفري بروجرد تنها 20 درصد پيشرفت فيزيکي دارد.

حجت الاسلام حسن ترابي ادامه داد: با گذشت سالها از آغاز عمليات آن معلوم مي شود در زمينه ساخت و بهره برداري اين پروژه کوتاهي شده است.

وي با انتقاد از وضعيت اين ورزشگاه افزودد: همزمان با اين ورزشگاه در ديگر شهرهاي استان ورزشگاههايي کليد خورده که به بهربرداري رسيده اند اما متاسفانه هنوز به دليل برخي مشکلات ورزشگاه 15 هزار نفري در بروجرد تکميل نشده است.

حجت الاسلام ترابي ادامه داد: براي تملک زمين ورزشگاه توافق کشاورزان مهم است چراکه در اين زمينه معارضيني وجود دارند و مسئولين بايد نسبت به رفع و تملک زمين آن به طور کامل اقدامات لازم را انجام دهند.

پروژه اي که همچنان درگير مشکل تملک زمين است

رئيس اداره ورزش و جوانان بروجرد نيز در اين رابطه گفت: ورزشگاه 15 هزار نفري شهرستان بروجرد جز پروژه هاي سفر مقام معظم رهبري به لرستان بوده و انتظار مي رود که زودتر عملياتي شود.

محمود ترابي افزود: در سال 71 زمينهاي مورد نظر براي ساخت اين ورزشگاه از سوي وزرات راه و شهرسازي خريداري شدند و هزينه آنها به حساب کشاورزان نيز واريز شده است.

وي ادامه داد: اما همان طور که مشخص است مالکين پيگير اين مسئله نبوده اند و اين زمينها بنام دولت در همان سال به ثبت رسيده اند ولي امروز کشاورزان با طرح ادعاهايي خواستار پرداخت مبلغ تملک هستند.

ترابي مي گويد: براي رفع مشکل تملک زمين ورزشگاه با تلاش يکي از نمايندگان مردم بروجرد در مجلس شوراي اسلامي از طريق مکاتبات با وزارت راه و شهرسازي مبلغ 500 ميليون تومان درنظر گرفته شده است.

وي با بيان اين مطلب گفت: در حال حاضر در زمينه تملک زمين ورزشگاه 15 هزار نفري بروجرد عملياتي شده که قرار است موضوع معارضين از طريق استانداري لرستان پي گيري و رسيدگي شود.

ورزشگاه 15 هزار نفري و اعتبارات قطره چکاني

رئيس اداره ورزش و جوانان بروجرد همچنين به مشکل اعتباري اين پروژه نيز اشاره کرده و ادامه داد: براي تکميل ورزشگاه 15 هزار نفري بروجرد مبلغ 18 ميليارد تومان برآورد شده است.

وي گفت: از اين ميزان مبلغ 11 ميليارد تومان طي قراردادي منعقد شد که از اين ميزان نيز مبلغ سه ميليارد تومان اعتبار در سال گذشته تعيين شد که تنها دو ميليارد تومان از سه ميليارد تومان به اين پروژه اختصاص يافته است.

ترابي تاکيد کرد: مشکل اصلي که مانع ادامه ساخت اين پروژه شده است علاوه بر کمبود اعتبار، وجود معارضيني است که ادعا مي کنند بايد دولت نسبت به خريد زمينهاي آنها اقدام و حقوق آنها را پرداخت کند.

وي ادامه داد: در حال حاضر حدود 24 هزار متر زمين براي ساخت ورزشگاه 15 هزار نفري بروجرد نياز است که براي خريد آن از معارضين مبلغ يک ميليارد و 200 ميليون تومان اعتبار نياز داريم.

وعده وزير راه و شهرسازي براي رفع مشکل

به هر روي انتظار مي رود با تکميل پروژه هاي نيمه تمام ورزشي از جمله اين ورزشگاه 15 هزار نفري در بروجرد سرانه ورزشي اين شهرستان ارتقا پيدا کند زيرا شهرستان در زمينه استعدادهاي ورزشي حرفهاي زيادي براي گفتن دارد.

اين در حالي است که استاندار لرستان نيز پيش از اين در کميته برنامه ريزي فروردين ماه سال جاري با تاکيد بر پيگيري و رسيدگي به مشکل معارضين ورزشگاه و پرداخت 500 ميليون تومان به منظور تملک زمين، خواستار تعيين تکليف آن تا پايان ارديبهشت سال جاري شد که تا کنون اقدامي در اين زمينه انجام نشده است.

همچنين در جريان سفر اخير وزير راه و شهرسازي دولت يازدهم به بروجرد اين مقام مسئول قول داد در خصوص پروژه ورزشگاه 15 هزار نفري بروجرد پيگيريهاي لازم را انجام دهد تا اين پروژه هر چه سريعتر تکميل و به مرحله بهره برداري برسد.



ورزشگاه بروجرد20سال پس از کلنگ زني +عکس



ورزشگاه بروجرد20سال پس از کلنگ زني +عکس



ورزشگاه بروجرد20سال پس از کلنگ زني +عکس









تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن