تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس ماه رمضان يك آيه از كتاب خدا را قرائت كند مثل اينست كه درماههاى ديگر تمام قرآن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819445907




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رفع بيکاري با احياي صنايع دستي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ تير ۱۳۹۳ (۱۴:۲۷ب.ظ)
معاون ميراث فرهنگي کشور عنوان کرد؛ رفع بيکاري با احياي صنايع دستي معاون صنايع دستي و هنرهاي سنتي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري گفت: بايد براي احياي هويت آذربايجان غربي و ايجاد اشتغال زايي و کاهش شدت بيکاري به بخش آموزش اين حوزه بيشتر توجه شود.
به گزارش خبرگزاري موج؛ بهمن نامور مطلق اظهارداشت: سازمان صنايع دستي و هنرهاي سنتي با جديت و با دادن تسهيلات ويژه از هنرمندان آذربايجان غربي به منظور رشد صنايع دستي حمايت و پشتيباني مي کند.
وي با بيان اينکه اين استان براي دستيابي به جايگاه رفيع جهاني در حوزه صنايع دستي بايد يک جهش بزرگ داشته باشد گفت: آذربايجان غربي يکي از استانهايي است که پتانسيل و ظرفيت هاي بالايي در زمينه صنايع دستي دارد.
نامور مطلق با اعلام اينکه در آينده اي نزديک بازارچه صنايع دستي و نمايشگاه بين المللي يا حداقل منطقه اي صنايع دستي به ميزباني آذربايجان غربي در اروميه برگزار مي شود افزود: بايد همه تلاش ها در اين حوزه در راستاي احياي هويت استان در کشور و منطقه و عرصه هاي بين المللي باشد.
وي ادامه داد: هم مرزي آذربايجان غربي با چند کشور و دارا بودن مرز مشترک با کشورهاي خارجي ظرفيت خوبي براي تجاري سازي صنايع دستي استان با تشکيل نمايشگاههاي دايمي و بازارچه هاي فروش صنايع دستي است.
نامور مطلق عنوان کرد: هنرمندان اين استان بايد در راستاي ارائه آثار فاخر در زمينه صنايع دستي که بتواند در سطح بين المللي مطرح باشند تلاشي مضاعف داشته باشند.
وي ادامه داد: تنوع قوميتي نيز مي تواند به عنوان يک ويژگي مهم در عرصه تجارت صنايع دستي در اين استان با کشورهاي همجوار مطرح باشد.
معاون صنايع دستي سازمان ميراث فرهنگي گفت: مشکل امروز ما در عرصه صنايع دستي در حوزه فروش است و تجارت ما ضعيف مي باشد.
وي افزود: هنرمندان ما داراي توليدات فاخري هستند ولي بايد در راستاي بازاريابي در داخل کشورمان نيز تلاش کنند.
نامور مطلق در ادامه با تاکيد بر تمرکززاديي اظهارداشت: هم اکنون ما در کشور به دنبال تمرکززدايي هستيم و اگر مسئولان استان رغبت داشته باشند از آنها حمايت مي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن