تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن از اندك خدا خشنود مى شود و بسيارش او را ناراحت نمى كند و منافق از اندك خدا نا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801632543




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرداخت سود سهام به سهامداران شرکت باغميشه از امروز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ تير ۱۳۹۳ (۱۳:۲۳ب.ظ)
پرداخت سود سهام به سهامداران شرکت باغميشه از امروز سود سهم سهامداران شرکت شهر سازي و خانه سازي باغميشه از طريق شعب بانک صادرات ايران پرداخت مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج،‌ براساس قرارداد منعقده بين بانک صادرات و شرکت شهر سازي و خانه سازي باغميشه سهم سود نقدي سهامداران حقيقي اين شرکت از طريق کليه شعب بانک صادرات ايران از روز يک شنبه ١تير ماه سال جاري قابل پرداخت است.
در اين رابطه سهامداران حقيقي شرکت يادشده مي‌توانند با ارائه مدارک هويتي نظير کارت ملي، شناسنامه، برگه سهام مربوطه به شعب اين بانک مراجعه و سود متعلقه خود را دريافت نمايند و يا به ساير حسابهاي خود انتقال دهند.
شايان ذکر است پرداخت سود طرح مذکور صرفاً توسط بانک صادرات ايران انجام پذيرفته و سهامداران مي‌توانند براي کسب اطلاعات بيشتر و رفع مشکلات احتمالي با شماره تلفن ٣٢٩٣٤٠٠-٠٤١١ واحد سهام شرکت تماس بگيرند.
گفتني است اين بانک با برخورداري از ٢٧٠٠ شعبه در اقصي نقاط ايران و بيش از ٣٢ هزار نيروي کارآمد، به عنوان بزرگترين بانک خصوصي بورس کشور آماده ارائه انواع خدمات بانکي به کليه هموطنان مي‌باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن