تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى يابد، رقّت قلب پيدا مى كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819672182




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايجاد بنيان هاي کارا براي خصوصي سازي مهم تر از خود خصوصي سازي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ تير ۱۳۹۳ (۱۳:۱۴ب.ظ)
وزير کار: ايجاد بنيان هاي کارا براي خصوصي سازي مهم تر از خود خصوصي سازي است وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي تاکيد کرد: براي خصوصي سازي واقعي بايد نهادهاي کارآمد در کشور ايجاد شود زيرا ايجاد بنيانهاي کارا براي خصوصي سازي مهمتر از خود خصوصي سازي است.
به گزارش خبرگزاري موج، علي ربيعي در همايش خصوصي سازي آموزشگاه هاي فني و حرفه اي، کليد اشتغال پايدار در برج ميلاد، افزود: براي خصوصي سازي واقعي بايد نهادهاي کارآمد در کشور ايجاد شود زيرا ايجاد بنيانهاي کارا براي خصوصي سازي مهمتر از خود خصوصي سازي است. خصوصي سازي در کشور از روند درستي برخوردار نبوده است و توسعه از مسير خصوصي سازي واقعي تحقق مي يابد.
وي همچنين از آمادگي رئيس کل بانک مرکزي براي پرداخت تسهيلات با هدف تأمين سرمايه در گردش بخش توليد بدون ايجاد تورم خبر داد.
وي اظهار داشت: موضوع اشتغال مسئله دولت تدبير و اميد است و تصميمات خوبي هم براي نرخ سود و ارائه تسهيلات، يارانه توليد و شفاف سازي گرفته شده است.
وي مهارت آموزي را يکي از گزينه هاي مهم براي مقابله با بيکاري دانست و گفت: بايد به سمت الزام به دريافت صلاحيت حرفه اي در کنار مدرک تحصيلي گام برداريم.
به گفته دکتر ربيعي، ماندن کشورها در چنبره بخش دولتي منجر به توسعه نمي شود، کشورهايي که تجربه خوبي در خصوصي سازي دارند اين تجربه را با دارا بودن انسانهاي کارآمد بدست آورده اند.
وي تصميم مجلس شوراي اسلامي مبني بر معافيت مالياتي آموزشگاههاي آزاد فني و حرفه اي را اقدامي درخور تقدير عنوان کرد و گفت: تعامل منطقي ميان بخش هاي خصوصي و دولتي در حوزه مهارت بايد افزايش يابد.
وي که يکي از محققان علم جامعه شناسي است، تصريح کرد: رشد و توسعه بر دو وجه استوار است که يکي از آنها الزام به پژوهش و ديگر نيروي انساني توانمند است.
دکترربيعي يادآور شد: اقتصاد ورشکسته آلمان پس از جنگ دوم جهاني براساس انسانهاي توانمند توانست اقتصاد خود را بازسازي کند و امروز به يکي از کشورهاي توسعه يافته تبديل شود، با نيروي انساني کارآمد مي توان کيفيت کالاها را نيز افزايش داد.
وزير تعاون، کار ورفاه اجتماعي تاکيد کرد: ديگر دوران هدر دادن پول هاي کلان گذشته و ما نبايد حتي يک دلار از درآمدهاي کشور را به هدر بدهيم.
دکترربيعي با اشاره به جهت‌گيري صحيح مقام معظم رهبري در زمينه‌سازي اصل 44 گفت: متأسفم که اعلام کنم خصوصي‌سازي در کشور ما فرايند موفقي نداشته است.
وي با اشاره به ورود 4.5 ميليون دانشجو که به زودي وارد بازار کار خواهند شد، گفت: دانش آموختگان دانشگاهي توقع خاص خود را دارند، اين افراد به طور عام فاقد مهارت اما همگي خواهان يافتن شغل هستند.
وزيرتعاون، کارورفاه اجتماعي با اشاره به تأکيد حجت الاسلام والمسلمين دکترحسن روحاني رئيس جمهوري بر ضرورت فراگيري آموزش مهارت، گفت: رئيس جمهور در چندين نشست در مورد سازمان آموزش فني و حرفه اي و آموزشگاه هاي فني و حرفه اي با من گفت و گو کرده اند.
وي فراواني آموزشگاه هاي آزاد و برخورداري از چالاکي را از نقاط قوت اين آموزشگاهها برشمرد و اضافه کرد: بايد از فعاليت مؤسساتي که مجوز لازم را ندارند جلوگيري کنيم و نظام نامه اي براي آموزشگاه هاي فني و حرفه اي در نظر بگيريم تا هر آموزشگاهي وارد اين بخش نشود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن