تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه دیدید که بنده ای گناهان مردمان را جستجو می کند و گناهان خویش را فراموش کرده...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804280283




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشگاه ملایر از نظر توسعه در بین پنج دانشگاه برتر کشور قرار دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دانشگاه ملایر از نظر توسعه در بین پنج دانشگاه برتر کشور قرار دارد ملایر-ایرنا-رییس دانشگاه ملایر گفت: این دانشگاه از نظر توسعه آموزشی، فرهنگی و عمرانی در بین پنج دانشگاه برتر کشور قرار دارد و طبق اظهارات وزیر علوم، رشد دانشگاه ملایر متناسب بوده است.


به گزارش ایرنا ˈبهمن امانیˈ روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: بودجه دانشگاه ملایر از هفت میلیارد ریال در سال 85 به 400 میلیارد ریال در سال جاری رسیده که رشدی 50 درصدی داشته است.
وی اظهار داشت: رشته های این دانشگاه از هفت رشته به 70 رشته رسیده است که از این تعداد، 18 رشته دکترا با 13 گرایش پژوهش محور و پنج گرایش آموزش محور، 33 رشته کارشناسی ارشد و مابقی رشته های کارشناسی و کاردانی است.
وی افزایش تعداد دانشجویان از 800 نفر به شش هزار نفر و کسب رتبه برتر فرهنگی دانشگاه در بین دانشگاه های کشور در سال های 91 و 93 را از دیگر افتخارات این دانشگاه برشمرد و افزود: 57 نفر از اساتید دکترا نیز تا ترم آینده به کادر آموزشی دانشگاه ملایر اضافه می شوند.
امانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر، نسبت استاد به دانشجو در دانشگاه ملایر، یک به 30 است، در حالیکه در سایر دانشگاه ها این نسبت یک به 75 است .
وی پژوهش را روح دانشگاه دانست و بیان داشت: بر این اساس، در سه سال گذشته 23 همایش ملی و هر ساله هفت همایش ملی با حضور پژوهشگران و محققان برجسته کشوری در این دانشگاه برگزار و مجوز 9 مجله علمی و پژوهشی برای دانشگاه اخذ شد که یکی از مجله ها چاپ و دو مورد نیز در مرحله چاپ قرار دارند.
رییس دانشگاه ملایر از اختصاص 12 میلیارد ریال اعتبار برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی این دانشگاه خبر داد و گفت: سال های گذشته نیز 700 هزار یورو تجهیزات آزمایشگاهی خارجی برای دانشگاه خریداری شد و هم اکنون دانشگاه ملایر، یکی از مجهزترین دانشگاه ها از نظر تجهیزات آزمایشگاهی است.
دکتر امانی در خصوص پروژه های عمرانی دانشگاه نیز اظهار داشت: در حال حاضر، سالن آمفی تئاتر با 80 درصد پیشرفت فیزیکی و ظرفیت 600 نفر در حال اجرا است و تا پایان تابستان امسال به بهره برداری می رسد.
وی احداث فاز نخست پژوهشکده انگور و کشمش با دو هزارو 500 متر زیربنا، کتابخانه مرکزی دانشگاه با 50 درصد پیشرفت، دانشکده خیرساز علوم پایه با پنج هزار مترمربع مساحت و 50 درصد پیشرفت فیزیکی و دانشکده فنی و مهندسی با هفت هزارو 500 مترمربع را از دیگر پروژه های عمرانی این دانشگاه برشمرد و افزود: در مجموع 15 هزار مترمربع فضای عمرانی به پیمانکار واگذار شده و در حال ساخت است.
امانی در عین حال آمادگی این دانشگاه در خصوص راه اندازی دوره های آموزش مجازی غرب کشور و موافقت اولیه برای تاسیس مرکز پرتو فرآوری الکترون با رعایت قانون و دریافت پروانه اشتغال برای تاسیسات پرتودهی گاما و الکترون را از دیگر موفقیت های دانشگاه ملایر عنوان کرد و گفت: این یک امتیاز ویژه برای دانشگاه است که بتوانیم در زمینه کشاورزی از پرتودهی گاما استفاده کنیم.
وی تربیت یک هزارو 600 حافظ قرآنی و خرید خوابگاه دانشجویی دخترانه با 60 واحد و ظرفیت 800 نفر با هزینه ای بالغ بر 25 میلیارد ریال با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه ملایر را از دیگر اقدامات برشمرد و گفت: رسالت مهم دانشگاه ملایر توسعه تحصیلات تکمیلی و افزایش رشته ها است.
امانی همچنین از شروع ترم تابستانی در این دانشگاه خبر داد و اظهار داشت: ترم تابستانی برای پنجمین سال متوالی از 21 تیرماه آغاز و در ششم شهریور ماه سال جاری به اتمام می رسد.
وی ادامه داد: در هفت دانشکده دانشگاه ملایر 180 عنوان درس ارایه شده که پیش بینی می شود حداقل بین سه تا چهار هزار دانشجو از سراسر کشور در ترم تابستانی ثبت نام کنند و هر دانشجو مجاز به گذراندن شش واحد درسی است.
امانی از پذیرش یک هزارو 800 دانشجوی ورودی جدید در نیم سال مهر 93-94 در دانشگاه ملایر خبر داد و گفت: از این تعداد، 65 درصد در رشته های کارشناسی و 35 درصد در رشته های کارشناسی ارشد و دکترا پذیرش می شوند.
دانشگاه ملایر در چهار کیلومتری محور ملایر-اراک واقع شده است.
7528/576

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




01/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن