تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801186010




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صندوق توسعه منابع طبیعی البرز راه اندازی می شود/ واگذری بخشی از حفاظت و احیای عرصه ها به مردم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز میررجبی به مهر خبر داد:
صندوق توسعه منابع طبیعی البرز راه اندازی می شود/ واگذری بخشی از حفاظت و احیای عرصه ها به مردم
کرج - خبرگزاری مهر: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز از راه اندازی صندوق توسعه منابع طیبعی استان در نیمه نخست سال جاری خبر داد و گفت: این صندوف با 49 درصد آورده دولتی و 51 درصد سهم مردم آغاز به کار خواهد کرد.



حسین میررجبی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهمیت مشارکتهای مردمی در حفظ منابع طبیعی گفت: با توجه به اینکه منابع طبیعی دستگاهی حاکمیتی است و بدون مشارکت و همراهی مردم قادر نیست برنامه های حفاظتی و احیایی را پیش ببرد، برنامه های مختلفی برای جلب مشارکتهای مردمی اتخاذ می شود.

وی با بیان اینکه اولویت ما در استان البرز جلب مشارکتهای مردمی است و باید از مردم برای اجرای برنامه ها کمک بگیریم، گفت: براین اساس طرح صندوق توسعه منابع طبیعی در دستور کار قرار گرفت و در شش ماه نخست امسال این صندوق راه اندازی خواهد شد.

میررجبی افزود: در این صندوق 49 درصد آورده دولت و 51 درصد سهم مردم است و برای بهره برداران سهم بیشتری در نظر گرفته شده است.

این مسئول تاکید کرد: هدف از راه اندازی این صندوق تنها دادن تسهیلات نیست بلکه درصددیم مشارکتهای مردمی را در قالب شرکتهای تعاونی ساماندهی کنیم و بخشی از اقدامات حفاظتی، احیایی و بهره برداری از منابع طبیعی را به عهده بهره برداران بسپاریم.

مشارکت مردم کیفیت حفاظت و احیای منابع طبیعی را می افزاید

وی شکل گیری این صندوق را موجب کاهش نگرانی های حوزه منابع طبیعی دانست و اظهار داشت: به هر میزان که مردم و افراد بومی مناطق را در برنامه های حفاظتی و احیایی به همکاری دعوت کنیم به همان میزان حفاظت از عرصه های منابع طبیعی افزایش پیدا می کند و این نکته بسیار مهمی است که نباید از آن غافل شد.

به گفته میررجبی به کمک نیروهای بومی کار حفاظت و احیا عرصه های طبیعی استان با کیفیتی بالاتر به انجام می رسد.
 


۱۳۹۳/۴/۱ - ۱۰:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن