تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820300765




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

‏فرصت آزمون و خطا در استان خوزستان وجود ندارد‏


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرعامل آبفاکشور در مراسم معارفه مدیرعامل آبفاخوزستان عنوان کرد : ‏فرصت آزمون و خطا در استان خوزستان وجود ندارد‏ خبرگزاری پانا: طی حکمی از سوی مشاور وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مدیرعامل جدید شرکت آبفای خوزستان منصوب شد.
۱۳۹۳ يکشنبه ۱ تير ساعت 11:17



به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از  روابط عمومی آبفای خوزستان،  مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل شركت های آب و فاضلاب خوزستان با حضور مشاور وزیر و مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور معاون ایشان در حوزه هماهنگی و پشتیبانی ، معاون عمرانی استاندار ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، امام جمعه موقت اهواز و جمعی دیگر از مدیران استانی روز شنبه 31 خرداد ماه در سالن اجتماعات ستاد این شرکت برگزار شد. 
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در آیین معرفی مدیرعامل جدید آبفای خوزستان گفت : در استان خوزستان به  علت مغفول ماندن توجه به اثربخشی پروژه ها و موضوع اقتصاد آب متاسفانه اثربخشی لازم در اجرای پروژه ها وجود ندارد و عدم تخصیص به موقع اعبارات نیز مزید بر علت شده است تا مردم خوزستان از اجرای طرح های آب و فاضلاب به نحو مطلوب بهره مند نگردند.
حمیدرضا جانباز یکی از چالشهای اساسی در شرکت آبفای خوزستان را موضوع اقتصاد آب عنوان و خاطر نشان کرد : به علت کم توجهی به این مقوله مهم در حال حاضر آبفای خوزستان با زیان انباشته فراوانی مواجه شده است.     
وی ضمن اشاره به روند رو به بهبود این موضوع طی سالهای اخیر در شرکت آبفا خوزستان به مدیرعامل جدید توصیه کرد با ایجاد یک ساختار منسجم مدیریتی امکان ارائه خدمات مناسب تری به مردم را فراهم آورد و در سایه کار منسجم توجه به امر اقتصاد آب را که از جنبه اقتصاد کقاومتی در منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری همواره مورد تاکید بوده است لحاظ کنند.
مهندس جانباز  با اشاره به عقب ماندگی طرح های آبرسانی در استان خوزستان بر هدایت اعتبارات عمرانی به سمت پروژه های اقتصادی و زودبازده تاکید کرد. 
مدیرعامل شرکت آبفا کشور شرایط کار در استان خوزستان را بسیار سخت تر از استانهای دیگر بیان کرد و با بیان اینکه استان خوزستان برای جبران عقب ماندگی هایی که بواسطه تخریب زیرساختهای این استان در طول 8 سال جنگ تحمیلی بوجود آمده است اظهار نمود : دیگر فرصت آزمون و خطا وجود ندارد و باید با کار و تلاش زیاد و استفاده از تمام ظرفیت های انسانی موجود و با حمایت و همکاری مسئولین کشوری و استانی در جهت اصلاح مشکلات موجود و ارتقای سطح خدمات رسانی به مردم خوب استان خوزستان گام برداریم.
در این مراسم از زحمات  صنیعی نژاد با اهدای لوح تقدیر و تشکر شد و حکم مدیرعاملی آبفای خوزستان به مدت 2 سال توسط مدیرعامل آبفای کشور به مهندس علی اکبر علیمرادی تقدیم گردید.
دیدار با نماینده ولی فقیه و استفاده از رهنمودهای ایشان در محل بیت امام جمعه پایان بخش مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل قدیم و جدید آبفای خوزستان بود.
 












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن