تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا زمانى كه مردم، امر به معروف و نهى از منكر نمايند و در كارهاى نيك و تقوا به ي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813375596




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جمع آوری 140 کارتن خواب در نکا


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران رجبی خبر داد؛
جمع آوری 140 کارتن خواب در نکا
نکا - خبرگزاری مهر: فرماندار نکا برحمایت و اعتمادسازی نسبت به بهبود یافتگان از مواد مخدر را تاکید کرد و گفت: تاکنون 140 کارتن خواب در شهرستان جمع آوری شده که 9 نفر زن بوده است.



به گزارش خبرنگار مهر، علی رجبی وندچالی شامگاه شنبه در همایش تجلیل از بهبود یافتگان شرق مازندران در سالن امیرالمومنین نکا اعتیاد را یکی از چالشی ترین معضلات اجتماعی کشور برشمرد و اولین مرحله از این معضل اجتماعی را پیشگیری دانست و هچنین افزود: مقابله و درمان مراحل بعدی درمان بهبودیافتگان می باشد که نیازمند حمایت و مشارکت تمامی مسئولین در این زمینه است.

وی با اشاره به عدم آگاهی عاملین توزیع مواد مخدر تصریح کرد: بسیاری از عوامل توزیع مواد مخدر ندانسته و بدون نا آگاهی مرتکب این عمل میشود در واقع با توزیع این مواد اکثر جوانان ما در معرض خطرات ناهنجار اجتماعی قرار می گیرند.

رجبی اولین قدم در همراهی بهبودیافتگان را اعتمادسازی و حمایت آنها در برابر خانوده هایشان دانست و همچنین بیان داشت: بهبودیافتگان باید بدانند تفاوتی با افراد عادی جامعه ندارند و ما با محیا کردن چنین محیط هایی زمینه را برای پیشرفت ترقی آن ها فراهم می کنیم.

نماینده عالی دولت با اشاره به محله عباس آباد به عنوان نقطه ضعف و محله غیرقابل تحمل در استان اظهار کرد: محله عباس آباد در گذشته به عنوان نقطه ضعف و منطقه غیرقابل تحمل شناخته شده بود.

وی اضافه کرد: در تابستان گذشته 387 خانوار و 1500 نفر در این منطقه زندگی می کردند که اکثر آن ها فاقد هویت و با امکانات ناچیز جز دهک های صفر و پایین تر از آن قرار داشتند. فرماندار نکا گفت: اولین عملکرد ما در بهسازی  و پاکسازی این منطقه چهار هزار و400 متر زمین جهت رفاه حال اهالی این منطقه در نظر گرفته شد.

رجبی بیان داشت : مدرسه 6 کلاسه و سالن ورزشی این منطقه تا قبل از مهر ماه افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به تعریض کوچه های  محله عباس آباد افزود: 13 واحد مسکونی تخریب صد در صد و 75 منزل مسکونی این منطقه عقب نشینی شد در واقع این امر سبب  شد کوچه سه متری این محله به 12 متر تبدیل شود.

این مقام مسئول ادامه داد: توسط یکی از خیرین نکایی ساختمان مسکونی برای خانواده هایی که منازل مسکونی شان تخریب شد در حال ساخت است.

فرماندار نکا با اشاره به کاهش توزیع مواد مخدر در شهرستان اذعان داشت: با بهسازی کوی مهرگان (محله عباس آباد) آمار اعتیاد و توزیع مواد مخدر در شهرستان کاهش یافته است تقریبا  بیش از 70 درصد از مراجعه کنندگانی که در این منطقه حضور می یافتند کاسته شد.

رجبی گفت با پاکسازی منطقه عباس آباد امنیت ، آرامش و آسایش بر چهره این مناطق حکمفرما شده است.

وی بیان کرد: هیچکس نمی تواند به بهبود یافتگان جز خودشان کمک و همراهی کند در واقع اگرهمراهی و مشارکت خود مردم محله عباس آباد نبود امروز شاهد چنین آرامش و الگویی در استان نبودیم.

نماینده عالی دولت در ادامه با اشاره بیانات معاون وزیر کشورکه محله عباس آباد باید پایلوت کشور شاخته شود گفت: اگر فاصله ای بین این رویدادها وجود داشته باشد قطعا به همان جای سابق باز خواهد گشت.

وی در پایان کلاس آموزش برای خانواده ها در فریدونکنار، راه اندازی پایگاه مقاومق، اردوی تفریحی، استقرار پایگاه بهداشتی و رایزنی ها برای اشتغال جوانان این منطقه از جمله اقدامات و عملکرد های موفق در این محله برشمرد.

رجبی متذکر شد: اگر در عملکردهایمان عزم ملی و رنگ خدایی جای دهیم قطعا موفق و پیشرفت خواهیم کرد.


۱۳۹۳/۴/۱ - ۰۹:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن