تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 27 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ واعـظـى مـؤثرتر از نصيحت نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1811423929




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازتاب اعتراف مسی / لبنانی ها : ایران مستحق پیروزی بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بازتاب اعتراف مسی / لبنانی ها : ایران مستحق پیروزی بود بیروت - ایرنا - « ایران مستحق پیروزی بود ، مقاومت و امید در چهره بازیکنان ایران موج می زد، کارزار بزرگ جام جهانی ، مسی عاجز شده بود » اینها بخشی از ارزیابی های تماشاگران لبنانی است که پای گیرنده ها در اماکن عمومی شهرهای لبنان از جمله بیروت وصیدا بازی تیم های فوتبال جمهوری اسلامی ایران و آرژانتین را تماشا کردند.


به گزارش ایرنا، جو نگرانی و ترس از حملات تروریستی گروه های تکفیری و عناصر انتحاری هم بخش بزرگی از مردم لبنان بویژه جوانان را خانه نشین نکرد و شب گذشته در رستوران ها و قهوه خانه ها برای تماشای بازی های جام جهانی 2014 برزیل گردهم آمدند.
ارزیابی تماشاگران لبنانی بعد از بازی با انتظار آنها در قبل از بازی 180 درجه تفاوت کرده بود، رسانه های لبنانی هم که امروز یکشنبه منتشر نشده اند دیروز نوشته بودند، « آرژانتین یک بازی آسان در مقابل ایران دارد».
لبنانی ها ، بازیکنان و مربی تیم ملی فوتبال ایران را تحسین کردند و گفتند، آرژانتین از بزرگترین تیم ها در جهان است ، بهترین ستاره های جهان را دارد اما بازیکنان ایران در این بازی شایسته تر و بالاتر از نام فوتبالی آرژانتین و ستاره های آن ظاهر شدند و موتور حرکت مسی و یارانش را از کار انداختند.
لبنانی ها رسم خود را هم فراموش نکردند و در برخی مناطق بیروت بعداز بازی ایران و آرژانتین مبادرت به شلیک تیرهای هوایی و آتش بازی کردند.

** بازتاب اعتراف لیون مسی

اعتراف « لیونل مسی» ستاره آرژانتینی بعداز بازی با ایران هم در رسانه ها و پایگاه های خبرنی اینترنتی لبنانی بازتابی گسترده داشت.
مسی گفته است « بازی سختی بود، اصلا خوب نبودیم ، تیم ایران همه روزنه ها را در همه نقاط زمین به خوبی بسته بود، به سختی و با خوش شانسی پیروز شدیم».
تیم فوتبال آرژانتین در دقیقه 90 +1 و به قول لبنانی ها در زمانی که بازی از نفس افتاده بود و در « وقت های قاتل» در مقابل ایران با یک گل و با خوش شانسی پیروز شد.
** مسابقه تاریخی ایران
تلویزیون الجدید لبنان در ارزیابی خود، مسابقه ایران و آرژانتین را « تاریخی» توصیف کرد و « بازی عالی» ایرانی ها را نتیجه « تدابیر» کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی دانست.
الجدید تاکید کرد که آرژانتین به سختی به پیروزی رسید و حتی ایرانی ها در دقیقه 64 می توانستند به یک گل با ارزش دست پیدا کنند.

** ایران در نیمه دوم خطرناک بود
روزنامه لبنانی « النهار» هم در گزارشی با عنوان « مسی ، آرژانتین را نجات داد»، تصویری از خوشحالی بهترین بازیکن جهان را منتشر کرد که گویی مهمترین گل خود را در زندگی ورزشی اش به ثمر رسانده است.
این روزنامه با بیان اینکه تماشاگران انتظار « جشنواره گل» در ورزشگاه مینرو را داشتند، متعجبانه و شگفت زده بازی و شکست همه تلاش های آرژانتینی ها را به تماشا نشستند.
النهار دستور کار بازیکنان ایران را دفاع و حملات غافلگیرکننده و سریع دانست و تاکید کرد که این شیوه در مقابل آرژانتین موفقیت آمیز و حتی برای یکی از بهترین تیم های جهان خطرآفرین شد.
این روزنامه لبنانی خاطرنشان کرد که ایران در نیمه دوم بازی خطرناک ظاهر شده و حتی رضا قوچان نژاد در دقیقه 53 می توانست گل برتری بخش ایران را وارد دروازه سرجیو رومیرو کند.
به گزارش ایرنا، تماشاچیان لبنانی بعداز گل مسی فریاد زدند:
« حرام» ، این نتیجه در مقابل تلاش ایرانی ها عادلانه نبود، آنها شایسته برد بودند.
برخی از تماشاگران لبنانی می گفتند، این نتیجه برای ایران شکست نبود، انشاء الله در بازی با بوسنی با پیروزی از زمین خارج می شوند.
تماشاگران لبنانی ، تک تک بازیکنان ایرانی را تشویق می کردند اما از دروازه بان « علیرضا حقیقی» به عنوان ستاره تیم ایران یاد کردند.
خاورم ** 1324 *1446

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




01/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن