تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820064240




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فیفا: رومرو، دروازه بانی که اتفاقی قهرمان تیم آرژانتین شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جام جهانی 2014 فیفا: رومرو، دروازه بانی که اتفاقی قهرمان تیم آرژانتین شد تهران - ایرنا - فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) بعد از دیدار تیم های ایران و آرژانتین در جام جهانی 2014، در گزارشی تحت عنوان ˈرومرو، قهرمان اتفاقی آرژانتینˈ، به مصاحبه با دروازه بان شماره یک این تیم پرداخت.


تیم آرژانتین دیشب (شنبه) به سختی و با گل لحظات پایانی لیونل مسی موفق شد ایران را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.
به نوشته فیفا، این جام تا کنون باب میل هواداران آرژانتینی پیش نرفته است. آلبی سلسته گرچه توانست با توجه به یک بازی باقی مانده به دور بعد صعود کند اما آن بازی هجومی که آرژانتینی ها انتظارش را داشتند هنوز محقق نشده است.
تیم آرژانتین دیشب در ورزشگاه مملو از جمعیت مینیرو به سختی توانست ایران را شکست دهد، بردی که بیشترش مدیون عملکرد سرخیو ررومرو دروازه بان این تیم بود.
وی بعد از بازی در مصاحبه با فیفا نقش خود را در این پیروزی بی اهمیت شمرد و با تقدیر از مسی گفت: از بازی که کردم راضی هستم اما تنها دلیل برد ما مسی بود.
او در حالیکه به مسی که از کنارش می گذشت چشمک می زد، افزود: دیدید چه کرد؟ از آن سوی زمین مسی را تماشا می کردم. او یکی از حرکت های مخصوص خودش را انجام داد. از زاویه ای که من ایستاده بودم می توانستید ببینید که دروازه بان ایران هیچ راهی برای مهار مسی نداشت. این لذت برد را چند برابر می کند.
دروازه بان تیم موناکو که به همراه تیم آرژانتین به قهرمانی در جام جهانی زیر 20 سال و همچنین بازی های المپیک رسیده است، در پاسخ به افرادی که حضور او در ترکیب بازیکنان آلخاندرو سابیا را زیر سوال برده بودند هم اظهار داشت: می دانم که در فرانسه زیاد بازی نکرده بودم ولی همیشه وقتی به تمرینات تیم آرژانتین دعوت می شدم، در اوج آمادگی قرار داشتم.
فیفا در ادامه با اشاره به عملکرد خوبی که او در مقابل تهدیدهای تیم ایران داشت، حرف هایش را تأیید کرده است.
رومرو همچنین تصدیق کرد: سخت ترین توپی که مهار کردم ضربه سر رضا قوچان نژاد بود چون در چین شرایطی شما هرگز نمی توانید مسیر توپ را تشخیص بدهید. خوشبختانه دستانم در مسیر درستی قرار گرفت.
بازیکن شماره یک آرژانتین در خصوص تحلیل بازی تیمش نیز گفت: بازی را با افکار منفی شروع کردیم. مثل اینکه شاید نبریم و باید به بازی با بوسنی فکر کنیم ولی شانس آوردیم و هواداران را خوشحال کردیم.
وی در مورد حمایت آرژانتینی ها از این تیم هم خاطر نشان کرد: آنها همیشه در صحنه حاضر هستند. گاهی در بیرون زمین تمرین جمع می شوند و آواز می خوانند. ما نهایت تلاش خود را برای خوشحالی آنها انجام می دهیم. هدف ما 30 روز ماندن در برزیل است اما در مورد قهرمانی حرف نمی زنیم. هواداران باید بدانند که ما به تلاش خود حتی در تمرینات ادامه می دهیم.
ورزشی**9126

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




01/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن