تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802538058




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم کلوا مازندران چگونه قهرمان لیگ برتر بدمینتون کشور شد؟


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

از تمرین در پارکینگ منزل تا قهرمانی کشور تیم کلوا مازندران چگونه قهرمان لیگ برتر بدمینتون کشور شد؟ ساری – ایرنا – مدیرعامل باشگاه ورزشی کلوا مازندران گفت : تیم کلوای مازندران با انجام تمرینات در پارکینگ منزل و با ساخت مکانی بسیار کوچک با استفاده از چند قطعه چوب و آهن و برزنت ، موفق به کسب دومین عنوان قهرمانی لیگ برتر بدمینتون کشور شد .


به گزارش خبرنگار ایرنا ، ˈ افشار راغب ˈ چهارشنبه شب در نشست خبری با رسانه های ورزشی مازندران افزود : مکان تخصصی بدمینتون در همه استان های کشور ساخته شد و در مازندران به رغم فعالیت تیم کلوا و کسب افتخارات متعدد این تیم ، هنوز تصمیمی برای ساخت این مکان تخصصی گرفته نشده است.
وی از بی سامانی هیات ورزشی بدمینتون در مازندران انتقاد کرد و گفت : متاسفانه در سال های اخیر هیات بدمینتون مازندران دارای هیچ برنامه و هدف مشخصی نبود و همین عامل موجب سکون فعالیت های این رشته ورزش در شهرهای استان شد.
او افزود : واگذاری مسوولیت هیات بدمینتون به مدیرکل یک نهاد اقتصادی دولتی در مازندران ، امیدها را برای خروج از بحران و حرکت به سمت رشد و شکوفایی بیشتر کرده بود اما همه این امیدها پس از مدتی تبدیل به یاس شد.
مدیرعامل باشگاه ورزشی کلوا مازندران گفت : در چند سالی که مشغول تیمداری حرفه ای در لیگ بدمینتون کشور هستیم ، ارتباط ما با رییس هیات بسیار محدود بود و به هیچ عنوان نتوانستیم برنامه های مشترکی برای توسعه این ورزش در استان اجرا کنیم .
وی افزود : یکی از مشکلاتی که به دلیل بی سامانی هیات بدمینتون در فصل گذشته لیگ برتر گریبان تیم کلوا را گرفت ، تغییر محل میزبانی آخرین دیدار تیم در لیگ برتر از ساری به شیراز و فقدان هیات قدرتمند در مازندران برای احقاق حق تیم بود.
او ادامه داد : مطابق برنامه ریزی فدراسیون قرار بود دیدار هفته آخر لیگ بدمینتون در ساری برگزار شود اما با اعمال برخی نفوذها ،این میزبانی به شهر شیراز منتقل شد.
مدیرعامل باشگاه ورزشی کلوا مازندران گفت : یکی دیگر از موارد مورد اعتراض تیم کلوا در دیدار نهایی، تغییر جنس توپ مسابقه از پلاستیکی به توپ های پری بود.
وی افزود : بر اساس مقررات مورد پذیرش تیم ها ، در لیگ فصل گذشته قرار بود همه تیم ها از توپ های پلاستیکی در مسابقه خود استفاده کنند که این قانون در هفته آخر تغییر کرد.
راغب گفت : به دلیل نداشتن هیات قدرتمند در مازندران ، اعتراض ما به فدراسیون راه به جایی نبرد و نتوانستیم حق واقعی و قانونی خود را برای میزبانی هفته آخر لیگ دریافت کنیم.
وی از اعمال سیاست های چندگانه فدراسیون بدمینتون نیز انتقاد کرد و گفت : وقتی به رییس فدراسیون اعتراض خود را اعلام کردیم با این پاسخ که ˈ می توانید از حضور در لیگ انصراف دهیدˈ مواجه شدیم.
او افزود : به رغم همه این مشکلات و سنگ اندازی ها ، برای دومین سال پیاپی، عنوان قهرمانی لیگ برتر را به خود اختصاص دادیم و در سکوت کامل خبری و رسانه ای، این عنوان ارزشمند را در حضور تیم های بسیار قدرتمند لیگ کسب کردیم .
او ادامه داد : رقیب اصلی تیم کلوا در این رقابت ها ، تیم گاز تهران بود که حضور 9 ملی پوش در این تیم، رقابت با تیم گاز و بازیکنان قدرتمندش بسیار سخت و دشوار می کرد .
مدیرعامل باشگاه ورزشی کلوا مازندران گفت : سرمربی تیم گاز به طور همزمان مسوولیت سرمربیگری تیم ملی بدمینتون بانوان را نیز بر عهده دارد و به همین دلیل 9 نفر از 10 ملی پوش تیم ملی در این تیم عضویت دارند.
وی افزود : یکی از تصمیماتی که فدراسیون می تواند برای جذاب تر شدن لیگ اتخاذ کند، محدود کردن جذب بازیکنان ملی پوش توسط تیم های حاضر در لیگ برتر است .
راغب گفت : اگر تیم ها بتوانند حداکثر از دو ملی پوش در ترکیب تیم های خود استفاده کنند، قدرت بازیکنان در تیم ها تقسیم شده و به همین دلیل شاهد مسابقاتی نزدیک و جذاب خواهیم بود.
وی افزود : رقابت اصلی لیگ برتر بدمینتون کشور در سال های اخیر، میان تیم های کلوا مازندران و گاز تهران است و بقیه تیم ها هیچگاه نمی توانند خود را به محدوده امتیازات این تیم ها نزدیکر کنند .
راغب گفت : برگ برنده تیم کلوا در کسب دومین قهرمانی متوالی لیگ برتر کشور ، به خدمت گرفتن یک بازیکن اهدل اندونزی ، یک ملی پوش تیم ایران و اعتماد به بازیکنان جوان مازندرانی بود.
وی افزود : بازیکن اندونزیایی تیم کلوا، از جمله شاخص ترین بدمینتون بازان آسیا است اما متاسفانه از حضور 18 ماهه این بازیکن در مازندران به جز حضور در تیم کلوا، استفاده دیگری نشد.
مدیرعامل باشگاه ورزشی کلوا مازندران گفت : سه خواهر این بازیکن سابقه حضور در المپیک را دارند و پدر وی نیز مدیر یکی از بزرگ ترین باشگاه های بدمینتون در کشور اندونزی است که هیات بدمینتون مازندران می توانست با برنامه ریزی مناسب ، دوره های آموزشی کوتاه مدت را زیر نظر این بازیکن باتجربه و عنوان دار آسیا برگزار کند.
وی افزود : تمام هزینه های حضور این بازیکن از سوی تیم کلوا پرداخت شد اما هیات بدمینتون مازندران نه تنها برنامه ای برای استفاده از تجریبات این بازیکن نداشت بلکه اطمینان دارم اعضای هیات هیچ اطلاعی از حضور وی نداشتند.
او به روند قهرمانی تیم در لیگ برتر بدمینتون کشور اشاره کرد و ادامه داد : تیم کلوا پس از چهار سال فعالیت در لیگ های پایین تر بدمینتون کشور، با اقتدار به لیگ برتر رسید و در دو فصل گذشته، عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.
مدیرعامل باشگاه ورزشی کلوا مازندران گفت : یکی از اهداف و برنامه های بلند مدت کلوا، شناخت استعدادهای بدمینتون مازندران و وارد کردن آن ها به عرصه قهرمانی این ورزش است.
وی افزود : با اجرای کامل برنامه های تدوین شده باشگاه ، به حضور یکی از بازیکنان تیم کلوا در تیم ملی و پس از آن در رقابت های المیپک 2020 ژاپن امید بسیاری داریم .
او ادامه داد : در فصل گذشته لیگ برتر، عنوان پدیده این رقابت ها به یکی از بازیکنان جوان و آینده دار تیم کلوا اختصاص یافت که این بازیکن بسیار مستعد در آینده بسیار نزدیک می توان به برترین بدمینتون باز ایران و آسیا تبدیل شود.
مدیرعامل باشگاه ورزشی کلوا مازندران توسعه بدمینتون را منوط به همکاری بیشتر هیات این رشته ورزشی در استان دانست و گفت : به دلیل فعالیت باشگاه کلوا در بخش بانوان ، حساسیت های مربوط به توسعه این ورزش در استان بسیار زیاد است که در صورت همکاری هیات بدمینتون مازندران ، توسعه و گسترش این ورزش شتاب بیشتری خواهد گرفت . ک/3
7331/1654

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن