تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):از دنیای شما سه چیز محبوب من است: 1- تلاوت قرآن 2- نگاه به چهره ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801629079




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پخش فوتبال ایران – آرژانتین از بزرگترین تلویزیون کشور در کیش


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

گردشگران کیش هم فوتبال ایران وآرژانتین را به نظاره نشستند پخش فوتبال ایران – آرژانتین از بزرگترین تلویزیون کشور در کیش کیش – ایرنا – همزمان با برگزاری رقابت های جام جهانی 2014 ، مسابقه فوتبال بین تیم های ملی فوتبال ایران – آرژانتین شنبه شب از بزرگترین نمایشگر تلویزیونی کشور در محل کشتی یونانی کیش به طورهمزمان پخش شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، مسابقه دیدارتیم فوتبال ملی ایران در مقابل آرژانتین از بزرگترین نمایشگرتلویزیونی کشور در پارک ساحلی کشتی یونانی و همچنین دو نمایشگر دیگر در اسکله تفریحی و پارک شهر کیش پخش شد .
اقشار مردم ، گردشگران و علاقمندان به مسابقات فوتبال قبل از شروع این رقابت که در ساعت 20 و 30 دقیقه آغاز شد در محل های یاد شده حضور یافتند و به تماشای این رقابت نشستند.
بر اساس این گزارش ،ساکنان و گردشگران با حضور خود در کشتی یونانی این مسابقه را درفضای شاد و مفرح از بزرگترین نمایشگر تلویزیونی مشاهده کرده و ملی پوشان کشورمان را تشویق نمودند .
این نمایشگر تلویزیونی به ابعاد 19 در 10 متر ونیم و ارتفاع 13 متر از سطح زمین در کیش به بهره برداری رسید.
نمایشگر تلویزیونی با قابلیت پخش تصاویر سه بعدی و اجرای تصاویر به صورت اینتر اکتیو یا تعاملی برای پخش مسابقات بین المللی ، مراسم ملی، جشن ها و همچنین پخش دعای جوشن کبیر در شب های پربرکت قدر و اعیاد مذهبی ،در پارک کشتی یونانی واقع دربخش غربی جزیره کیش نصب شد .
بسیاری از اماکن پذیرایی و هتل ها با نصب نمایشگرهای بزرگ برای گردشگران، مسابقات فوتبال جام جهانی 2014 را به طور همزمان پخش می کنند.
فستیوال جام جهانی 2014 در کیش 22 خرداد و همزمان با شروع جشنواره تابستانی آغاز شده است و به همین دلیل برنامه های شاد و متنوع جشنواره تابستانی تا 23 مرداد با محوریت مسابقات و سرگرمی های ورزشی اجرا می شود.
با توجه ویژه سازمان منطقه آزاد کیش به رونق گردشگری در نوار ساحلی و بخش های غربی جزیره از چند ماه گذشته تا کنون اجرای طرح نور پردازی کلبه هور تا کشتی یونانی ، توسعه فضای سبز در این مناطق و ایجاد امکانات رفاهی ویژه گردشگران و اجرای تری دی مپینگ در کشتی یونانی با موفقیت انجام شده و مورد استقبال گسترده ساکنان و گردشگران قرار گرفته است.
بیستمین دوره رقابت های جام جهانی فوتبال 2014 از 22 خرداد در سائوپائولو برزیل آغاز شد ه است .
تیم فوتبال ایران در گروه F با نیجریه ، بوسنی وهزرگوین و آرژانتین در این رقابت ها همگروه است .
دیدار بعدی بازی فوتبال ایران درجام جهانی 4 تیر ماه مقابل تیم ملی بوسنی است .
1641/668

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




01/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن