تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805601132




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرچم يوز ايراني بالا ماند!


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ خرداد ۱۳۹۳ (۲۲:۳۴ب.ظ)
ايران صفر - آرژانتين يک پرچم يوز ايراني بالا ماند! تيم ملي ايران در ديداري که کمتر کسي باور چنين بازي را از آن داشت با نتيجه يک بر صفر از آرژانتين شکست خورد.
به گزارش خبرگزاري موج، ديدار ايران و آرژانتين با برتري يک بر صفر آبي سلسته به پايان رسيد. تيم ملي ايران در اين ديدار بيشتر چشم به ضد حملات داشت. هرچند که آرژانتيني‌ها به مراتب فرصت‌هاي بهتري داشتند اما شاگردان کي‌روش با دفاعي چند لايه نمايشي قابل قبول ارائه دادند و اگر کمي خوش شانس بودند مي‌توانستند با حداقل يک امتياز کار را به پايان ببرند.
تيم ملي ايران با ترکيب عليرضا حقيقي، سيدجلال حسيني، پژمان منتظري، مسعود شجاعي، اميرحسين صادقي، احسان حاج صفي، مهرداد پولادي، آندرانيک تيموريان، جواد نکونام، اشکان دژاگه، رضا قوچان نژاد و تيم ملي آرژانتين با ترکيب رومرو، گاراي، پابلو زابالتا،‌ آنخل دي‌ماريا، ليونل مسي، خاوير ماسکرانو، مارکوس روخو، فدريکو فرناندس، سرخيو آگرو، هيگواين و گاگو در اين ديدار به ميدان رفتند.
تيم ملي ايران بر خلاف انتظارها در ابتداي بازي تلاش کرد توپ را بيشتر در ميانه‌هاي ميدان حفظ کند. با اين حال شاگردان کي‌روش در دقيقه پنجم اين ديدار فرصت مناسبي براي گلزني هم به دست آوردند. ارسال يک ضربه کاشته از سوي اشکان دژاگه به سيدجلال حسيني رسيد که ضربه سر اين بازيکن با فاصله‌اي اندک از کنار دروازه آرژانتين راهي اوت شد. در نهايت نيمه نخست بدون عبور توپ از هيچ يک از خط دروازه‌ها به پايان رسيد.
با آغاز نيمه دوم اين آرژانتيني‌ها بودند که بازي را بهتر آغاز کردند و بر توپ و ميدان مسلط بودند. شوت زابالتا در دقيقه 49 مي‌توانست دروازه ايران را باز کند اما ضربه او با اختلافي ناچيز راهي اوت شد.
در ادامه در دقيقه 52 تيم ملي ايران بهترين فرصتش را از دست داد. حرکت خوب شجاعي با ارسال ديدني منتظري همراه شد و رضا قوچان نژاد با يک ضربه سر زيبا مي‌توانست دروازه آرژانتين را باز کند اما دروازه‌بان آرژانتيني واکنشي بي‌نظير داشت و مانع از فروپاشي دروازه‌اش شد. پس از اين فرصت جواد نکونام از ايران با کارت زرد داور روبه‌رو شد.
اندکي بعد اشکان دژآگه در محوطه جريمه آرژانتين متوقف شد ولي داور صرب اعتقادي به خطاي مدافع نداشت.
در دقيقه 60 ليونل مسي با يک حرکت پا به توپ يک فرصت شوت‌زني براي خودش ايجاد کرد و از پشت محوطه جريمه تيم ايران اقدام به شوت‌زني کرد و ضربه‌اش به شکل بسيار خطرناک به اوت رفت.
در دقيقه 64 اين ديدار احسان حاج صفي با يک شوت از پشت محوطه جريمه آرژانتين تلاش کرد گل اول ايران را به ثمر برساند اما ضربه او با برخورد به مدافع آرژانتيني راهي کرنر شد. اين کرنر ارسالي مي‌توانست دروازه آرژانتين را باز کند اما استرس مهاجمان تيم ملي مانع از فروپاشي دروازه آرژانتين شد.
در دقيقه 67 اين ديدار ايران يکي از بهترين فرصت‌هايش را دست داد. ارسال ديدني پژمان منتظري را اين بار اشکان دژاگه با ضربه سر زد و دروازه‌بان آرژانتين بار ديگر با عملکردي درخشان مانع از گلزني تيم ملي ايران شد. پس از اين فرصت آرژانتيني‌ها به چند حمله پر دامنه دست زدند اما عليرضا حقيقي و مدافعان تيم ملي با عملکردي ديدني مانع از باز شدن دروازه ايران شدند.
در دقيقه 72 تکل خشن مسعود شجاعي پشت محوطه جريمه ايران روي آنخل دي‌ماريا نه تنها براي او يک کارت زرد داشت بلکه موقعيتي مناسب براي آرژانتيني‌ها فراهم کرد تا دروازه ايران را باز کنند. اين ضربه را مسي به سمت دروازه ايران زد و توپش با برخورد به پشت دروازه تبديل به گل نشد.
در دقيقه 75 اين ديدار آرژانتيني‌ها در حالي آندرانيک تيموريان روي زمين افتاده بود به حمله خودشان ادامه دادند و آنخل دي‌ماريا با يک شوت محکم از داخل محوطه جريمه، تلاش کرد دروازه ايران را باز کند اما واکنش ديدني عليرضا حقيقي بار ديگر مانع از گلزني آرژانتيني‌ها شد تا حساب کار همچنان صفر بر صفر باقي بماند. پس از اين فرصت خسرو حيدري به جاي مسعود شجاعي به ميدان آمد و براي آرژانتين پالاسيو به جاي هيگوآين و لاوزي به جاي آگرو به ميدان آمدند.
بعد از اين تعويض‌ها آرژانتين به حملاتش اضافه کرد و تلاش کرد تا با فشار بر کناره‌هاي ايران با ارسال توپ بر روي دروازه موقعيت‌سازي کند اما مدافعان ايران بيشتر ضربات سر را زدند و به اين ترتيب بازي همچنان با تساوي بدون گل ادامه يافت.
در دقيقه 85 اين ديدار اين تاکتيک آرژانتيني‌ها جواب داد و لاوزي با يک ضربه سر تلاش کرد دروازه ايران را باز کند اما باز هم حقيقي مانع از گلزني آرژانتيني‌ها شد.
پس از اين فرصت عليرضا جهانبخش به جاي اشکان دژاگه به ميدان آمد.
در دقيقه 86 قوچان نژاد بهترين فرصتش را از دست داد. عليرضا جهانبخش تازه به ميدان آمده با يک حرکت تکنيکي يک پاس ديدني را براي قوچان نژاد فرستاد اما قوچان نژاد که در مصافي تک به تک با رومرو بود نتوانست دروازه را باز کند. رومرو با شيرجه‌اي استثنايي توپ را دفع کرد تا حساب کار همچنان صفر بر صفر بماند. پس از اين فرصت احسان حاج صفي از ميدان خارج شد و به جايش رضا حقيقي به ميدان آمد.
در دقيقه 91 اين ديدار حرکت فردي و تکنيکي ليونل مسي براي آرژانتيني‌ها گل به همراه آورد. او با يک حرکت عرضي پشت محوطه جريمه ايران و با از پيش روي برداشتن سيد جلال حسيني و قوچان نژاد با يک ضربه فني و زيبا توپ را به تور دروازه ايران چسباند و گل نخست آرژانتين را به ثمر رساند.
پس از اين گل آنخل دي‌ماريا از زمين خارج شد و به جاي او بيگليا به ميدان رفت.
در آخرين لحظات بازي شاگردان کي‌روش تلاش کردند تا نتيجه را برگردانند اما فرصت کافي نداشتند تا با وجود شايستگي فراوان بازي را با حساب يک بر صفر به آرژانتين واگذار کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن