تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه گناهان گذشته كسى كه از روى ايمان و براى رسيدن به ثواب الهى معتكف شود، آمرزي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820255586




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فریاد کی روش بر سر قوچی/ حیدری جایگزین شجاعی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جام جهانی 2014؛ فریاد کی روش بر سر قوچی/ حیدری جایگزین شجاعی شد بلوهوریزونته برزیل - ایرنا - «کارلوس کی روش» سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نیمه دوم بازی تیم ملی کشورمان مقابل آرژانتین در جام جهانی 2014 از رضا قوچان نژاد خواست که به قضاوت داور صربستانی اعتراض نکند.


به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به بلوهوریزونته، دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و آرژانتین که ساعت 20 و 30 دقیقه امروز (شنبه) در ورزشگاه ˈمینیروˈ شهر ˈبلوهوریزونتهˈ آغاز شده است، تا دقیقه 70 با تساوی بدون گل جریان دارد.
کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران در نیمه دوم بارها نسبت به قضاوت داور صربستانی مسابقه اعتراض می کند. کی روش اعتقاد داشت خطای مدافع آرژانتین در دقیقه 53 روی اشکان دژاگه پنالتی بوده است.
سرمربی تیم ملی ایران با فریاد بلند از رضا قوچان نژاد خواست تا به داور بازی اعتراض نکند.
در دقیقه 75، خسرو حیدری جایگزین مسعود شجاعی شد و نخستین بازیکن تعویضی ایران در این مسابقه لقب گرفت.
در پایان نیمه نخست این بازی، کاپیتان های دو تیم با یکدیگر خوش و بش کردند. این در حالی بود که نکونام دستش را روی سر «لیونل مسی» فوق ستاره فوتبال جهان کشید و به این طریق به کاپیتان بلندآوازه تیم آرژانتین خسته نباشید گفت.
تماشاگران برزیلی حاضر در ورزشگاه مینیرو در طول نیمه نخست و پس از به صدا در آمدن سوت پایان این نیمه توسط داور صربستانی با شعار ˈهو هه هو هه ایران - ایرانˈ به شدت تیم ایران را تشویق کردند.
«کارلوس کی روش» سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در دقایق پایانی نیمه نخست به شدت به نحوه قضاوت یکی از کمک داوران مسابقه عصبانی بود، به طوری که حتی بطری آب کنار دستش را به زمین کوبید.
کی روش سرمربی تیم ملی ایران برای این مسابقه از علیرضا حقیقی، سیدجلال حسینی، مهرداد پولادی، پژمان منتظری، امیرحسین صادقی، مسعود شجاعی، احسان حاج صفی، آندرانیک تیموریان، جواد نکونام، رضا قوچان نژاد و اشکان دژاگه استفاده کرد.
تنها تغییر تیم ملی فوتبال ایران در این دیدار نسبت به مسابقه با نیجریه، حضور مسعود شجاعی به جای خسرو حیدری در ترکیب اصلی است.
«آلخاندرو سابه یا» سرمربی تیم ملی آرژانتین برای این مسابقه سرخیو رومرو، فرناندو گاگو، پابلو زابالتا، فدریکو فرناندز، ازکوئل گارای، خاویر ماسکرانو، آنخل دی ماریا، لیونل مسی، گونزالو هیگوایین، سرجیو آگوئرو و مارکوس روخو را در ترکیب این تیم به میدان فرستاد.
آرژانتین در نخستین بازی خود در جام جهانی 2014 برزیل به سختی و با نتیجه 2 بر یک از سد تیم بوسنی و هرزگوین گذشت.
ملی پوشان فوتبال ایران بلافاصله پس از دیدار مقابل آرژانتین به شهر سائوپائولو بازمی گردند و تمرینات خود را برای مصاف با تیم بوسنی و هرزگوین دنبال می کنند.
تیم ملی فوتبال ایران روز 26 خرداد ماه در نخستین بازی خود در جام جهانی 2014 برزیل مقابل نیجریه به تساوی بدون گل دست یافته بود و روز چهارم تیر ماه نیز در آخرین دیدار مرحله گروهی به مصاف بوسنی و هرزگوین می رود.
ورزشی (2). ** 1590 ** 7537 ** 1589

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




31/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن