تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداى والا مى فرمايد: وقتى بنده من كار نيكى اراده كند و نكند آن را يك كار نيك براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820997764




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازتاب بازی ایران در رسانه‌های ترکیه‌ای


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
بازتاب بازی ایران در رسانه‌های ترکیه‌ای
رسانه‌های ترکیه‌ای در گزارش‌های مختلف، دیدار ایران و آرژانتین در مرحله گروهی جام جهانی را مورد تحلیل و بررسی قرار دادند.
به گزارش نامه نیوز به نقل از مهر: سرویس ورزشی خبر-۷ ترکیه در گزارشی در خصوص دیدار تیم‌های ملی ایران و آرژانتین که ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه "مینیرائو" برگزار می‌شود، اعلام کرد: "آرژانتین اصلا تصمیم ندارد مقابل ایران کار را به شانس واگذار کند."


در ادامه گزارش این سایت خبری می‌خوانید: "هدف آرژانتین ارائه بازی جدی مقابل ایران است."

این سایت با ارائه اسامی داوران مسابقه اعلام کرد که این دیدار همانند دیگر مسابقات از کانال TRT۱ ترکیه پخش خواهد شد.

از سوی دیگر شبکه "سی ان ان" ترکیه، ضمن ارائه تاریخچه‌ای کوتاه از دو تیم ایران و آرژانتین خاطر نشان کرد: "این دو تیم در تاریخ ۲۲ مارس سال ۱۹۷۷ در یک دیدار به مصاف یکدیگر رفتند که با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت."

سی ان ان ترکیه همچنین تاکید کرد: "در گروه F تیم آرژانتین، بوسنی را دو بر یک شکست داد و ایران مقابل نیجریه به نتیجه صفر بر صفر رسید."

این شبکه خبری در ادامه اعلام کرد: "تیم آرژانتین تا به امروز با سه تیم آسیایی مسابقه داشته و تیم ایران هم یک بار مقابل تیمی از آمریکای جنوبی قرار گرفته است. در این زمینه تیم آرژانتین یک مرتبه با تیم ژاپن و دو بار با تیم کره‌جنوبی بازی کرده که هر سه مسابقه را با پیروزی به پایان رسانده و تیم ایران هم در مقابل پرو مغلوب شده است."




1393/3/31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن