تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نصيحت و خيرخواهى از حسود محال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819921682




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخواست 150 زنداني استان يزد رسیدگی شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > یزد در جلسه كميته قضايي - انتظامي استان يزد/
درخواست 150 زنداني استان يزد رسیدگی شد
يزد - خبرگزاري مهر: در آستانه هفته قوه قضائیه و با هدف بررسی مشکلات زندانیان، کمیته قضایی انتظامی استان یزد تشکیل جلسه داد و طی آن اعلام شد: درخواست 150 زندانی در این کمیته مورد بررسی قرار گرفت.



به گزارش خبرنگار مهر، رئیس کل دادگستری استان یزد، بعد از ظهر شنبه در جلسه كميته قضايي و انتظامي استان يزد اظهار داشت: با بررسی درخواست 150 زندانی در کمیته قضایی و انتظامی استان يزد، درخواست مرخصی 26  زندانی و درخواست انتقال  به بند حرفه آموزی شش زندانی مورد موافقت قرار گرفت. غلامحسین حیدری بيان كرد: در این کمیته همچنين با درخواست زندانیان سابقه دار که به طور عمده تکرار جرم را در پرونده داشتند همچنین خرده فروشان مواد مخدر مخالفت شد. وی اظهار داشت: موافقت با حرفه آموزی زندانیان واجد شرایط، موقعیتی را به وجود می آورد که زندانی با آموزش یک حرفه صاحب درآمد شود و پس از آزادي از زندان نيز با استفاده از مهارت هاي كسب شده مي تواند به يك شغل آبرومند و كسب درآمد حلال مشغول شود. زندانيان در زندان صاحب درآمد مي شوند/ بهره مندي خانواده هاي زندانيان از درآمد آنها حیدری ادامه داد: درآمد حاصل از مهارت آموزي زندانيان نيز به سه قسمت تقسیم شده و بخشی برای زندانی تعلق گرفته و بخشی برای خانواده اش ارسال می شود و یک بخش از این درآمد نيز برای زمان آزادی زندانی ذخیره خواهد شد.

رئيس كل دادگستري استان يزد خاطرنشان کرد: در استان یزد با هدف نظارت بیشتر بر زندانیان در راستاي تاثیر مجازات بر زندانیان و جلوگیری از تکرار جرم، پرونده های مواد مخدر زندانیان استان در کمیته قضایی و انتظامی متشکل از مقام های عالی قضایی استان، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، مدیرکل زندان ها و اقدامات تاميني استان يزد و دادستان مرکز استان بررسی و با دقت به جوانب پرونده، به زندانی مرخصی و یا امکان انتقال به بند حرفه آموزی اعطا می شود. رئیس کل دادگستری استان يزد بیان داشت: هر مجرم و خلافکار که با هر روشی امنیت جامعه را به خطر می اندازد، باید طبق قانون مجازات شود و اگر این مجازات حبس باشد، زندانی باید تمام مدت حکم را در زندان سپری کند اما  در مواردی در صورت رضایت مسئولان زندان از زندانی و با کرامت و رأفت قوه قضاییه، امکان مرخصی و یا برخورداری از عفو مهیا می شود. در برخورد با جرائم هدف قانونگذار براي اصلاح جامعه بايد تامين شود حيدري عنوان كرد: باید به گونه ای با جرائم برخورد شود تا هدف قانونگذار که همان اصلاح افراد جامعه است، محقق شود. حیدری خاطرنشان كرد: باید تأثیر عواقب تصمیمات و اعمال قانون مورد دقت نظر قرار گیرد تا نتیجه مطلوب به دست آيد.

وی ابراز داشت: هدف اصلاح جامعه و برخورد قاطع با مفسدان است و نباید به خاطر شرایط زندان و دیگر مسائل حاشیه ای با خلافکاران مسامحه کرد. برخورد جدي دستگاه قضايي استان يزد با سارقان و قاچاقچيان مواد مخدر رئيس كل دادگستري استان يزد تصريح كرد: با جرائمي نظير سرقت و قاچاق موادمخدر به هيچ وجه با مسامحه برخورد نمي شود و شديدترين مجازاتها براي افراد در نظر گرفته مي شود و در اغلب موارد نيز پرونده هاي آنها در كميسيون عفو و تخفيف مجازات نيز مدنظر قرار نمي گيرد و دستگاه قضايي حمايت و پشتيباني از اين افراد نمي كند.






۱۳۹۳/۳/۳۱ - ۱۸:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن