تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): آيا به شما بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، كمك مالى به برادر (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815074752




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سناریوی شیعه هراسی دشمن نشانه نفوذ تشیع در منطقه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرمانده تیپ 37 حضرت عباس (ع) اردبیل سناریوی شیعه هراسی دشمن نشانه نفوذ تشیع در منطقه است اردبیل - ایرنا - فرمانده تیپ 37 سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: سناریوی شیعه هراسی دشمن نشانه بارز نفوذ تشیع در منطقه است.


سردار مستعد حصاری روز شنبه در آیین معارفه فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج گرمی مغان افزود: امنیت ایران اسلامی از برکات ولایت و آشوب ایجاد شده در منطقه حاصل فقدان آن نعمت در منطقه است.
وی با اشاره به این که اسلام ناب نیز بدون ولایت معنا ندارد گفت: در اسلامی که امام راحل آن را معرفی کرده دیانت از سیاست جدا نیست اما در اسلام آمریکایی حتی فروع دین مفهومی ندارد.
وی سپاه را شمشیر ولایت و حاصل برکت خون شهدا دانست و افزود: این نهاد عظیم زیر پرچم ولایت برای صیانت از نظام اسلامی به هر حوزه ای وارد می شود.
وی با اشاره به تودیع فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گرمی گفت: بازنشستگی در سپاه نه به معنای خداحافظی از خدمت بلکه آغاز عضویت در بسیج پیش کسوتان و تلاش در میدانی گسترده تر است.
به گزارش ایرنا در این مراسم که با حضور مسوولان ، روحانیان و بسیجیان گرمی در مجتمع فرهنگی ، هنری حافظ این شهر برگزار شد حجت الاسلام صفری امام جمعه گرمی نیز سپاه را فرزند صالح انقلاب ، مردمی ترین تشکیلات و مظهر اقتدار نظام اسلامی معرفی کرد.
وی با اشاره به بعد فرهنگی سپاه پاسداران گفت: حضور در میدان جنگ نرم بسی سخت تر و پیچیده تر از نبرد رویاروی با دشمن در دفاع مقدس است.
وی افزود: حذف هر نیروی انسانی با کوله باری از تجربه و سرمایه معنوی در موعد بازنشستگی محل اشکالی در ساختار اداری کشور است.
محمود علایی فرماندار گرمی نیز گفت: مردمی کردن اقتصاد و اجرای اقتصاد مقاومتی از برنامه های فرمانداری گرمی است.
وی افزود: پرهیز از شعارگرایی رویکرد فرمانداری گرمی است.
وی تصویب ردیف اعتبار مرزی به سد عمارت و اجرای طرح توسعه پایدار روستایی را از اقدامات مهم انجام شده در این شهرستان ذکر کرد.
در پایان این مراسم، سرهنگ پاسدار حسن نوری به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گرمی معرفی شد.
شهرستان گرمی در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
7124/594/530

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




31/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن