تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):هر كس برادر (دينى) خود را پنهانى نصيحت كند، او را آراسته و اگر آشكارا نصيحتش نماي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819713871




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایندگان خوزستان نمی توانند در انتصابات دخالت نکنند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان موسوي:
نمایندگان خوزستان نمی توانند در انتصابات دخالت نکنند
اهوازـ خبرگزاري مهر: نماينده مردم اهواز در مجلس شوراي اسلامي گفت: نمایندگان خوزستان نمی توانند در مورد انتصابات استانی ساکت باشند و دخالت نکنند.



به گزارش خبرنار مهر، سيد شكرخدا موسوي ظهر امروز شنبه در مراسم توديع و معارفه مدير عامل شركت آب و فاضلاب خوزستان اظهار كرد: ما در ميان متخصصان حوزه آب و فاضلاب استان مديران بومی زيادي داريم كه به شرايط آب و فاضلاب استان مسلط هستند؛ بنابراين نسبت به انتصاب مديرعامل غیربومی اعتراض خود را به وزير نيرو اعلام مي كنم زیرا بايد به امضاهاي نمايندگان استان احترام مي گذاشتند.

وي افزود: نمي توانيم در انتصاب های مدیران استانی دخالت نكرده و ساكت بنشينيم زيرا از اين عدم دخالت ها ضربه خورده ايم. در اغلب انتخاب مديريت هاي استان مشكل داريم. ما در خوزستان از تمامي نعمت هاي الهي بهره مند هستيم. توانايي اين استان در نفت، گاز، صنعت، كشاورزي، شيلات و آبزيان و ساير بخش ها بسيار بالاست. با وجود توانايي هاي مذكور چرا بايد هنوز بناليم كه وضعيت فاضلاب بد است و اين وضعيت بد باعث خنده مردم بر ما شود.

نماينده مردم اهواز در مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد:‌ مديران بومي و غير بومي در خدمت به مردم هيچ تفاوتي ندارند. با وجود اعتراض هاي موجود اما در ارائه خدمت به مردم كنار مديرعامل فعلي قرار داريم و از وي حمايت مي كنيم.

موسوي بیان كرد: مردم استان خوزستان مهمان نوازترين مردم دنيا هستند. بايد نهايت احترام را به اين مردم گذاشت. مردمي كه در دوران دفاع مقدس و سازندگي كشور بسيار زيبا عمل كردند لايق بهترين ها هستند. پس از جنگ ساير استان هاي كشور در حال سازندگي زيرساخت هاي خود بودند اما استان خوزستان در این مدت زیرساختهایش نابود شد. به همين دليل اين استان 20 سال از توسعه نسبت به استان هاي هم  تراز خود عقب افتاد.

وي در پايان گفت: از همه كساني كه در حوزه آب و فاضلاب با مديريت جهادي خود شبانه روزي كار مي كنند تشكر مي كنم. اما هنوز كارهاي انجام نشده و بر زمين مانده در بخش آب و فاضلاب خوزستان بسيار زياد است.
 


۱۳۹۳/۳/۳۱ - ۱۶:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن