تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله شوخى مى‏كردند ولى جز حقّ چيزى نمى‏گفتند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818999013




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزنامه های عربی امروز/ اموال قطری در جیب تروریست ها


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



روزنامه های عربی امروز/ اموال قطری در جیب تروریست ها
روزنامه های معتبر جهان عرب امروز به موضوعات مختلف جاری در منطقه از جمله تحولات مصر، عراق و دیگر مسائل مهم پرداختند.



به این مطلب امتیاز دهید

  به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، روزنامه های معتبر عربی، امروز شنبه (31 خرداد) به موضوعات زیر توجه کردند:   الشرق الاوسط: روزنامه عربستانی، سرتیتر اصلی خود را به موضوع سفر چند ساعته "عبدالله بن عبدالعزیز" پادشاه سعودی به قاهره و دیدار با "عبدالفتاح السیسی" رئیس جمهور جدید مصر در هواپیمای سلطنتی اختصاص داده و نوشت: ملک عبدالله که برای بهبود وضعیت جسمانی خود به مغرب سفر کرده بود، به نظر می رسد به ناگاه تصمیم می گیرد که در فرودگاه قاهره هواپیما را به زمین بنشاند و دیداری کوتاه با السیسی داشته باشد.  

  القدس العربی: این روزنامه معتبر دنیای عرب که در لندن منتشر می شود، یکی از عناوین خبری خود را به موضوع عراق اختصاص داده و عنوان کرده که سازمان اطلاعات آمریکا (سیا) پیش از حوادث اخیر به نوری المالکی نخست وزیر این کشور درباره تبعات به انزوا کشاندن اهل سنت، هشدار داده بود.

  الحیات: این روزنامه لندنی یکی از عناوین اصلی خود را به موضوع صادرات قاچاقی نفت اقلیم کردستان عراق اختصاص داده و در این باره خبر داد که یک نفتکش که حامل نفت قاچاق شده از منطقه کردستان عراق است، در سواحل فلسطین اشغالی و درست در بندر عسقلان پهلو گرفت. نفت خام شمال عراق با وجود مخالفتها و اعتراضات گسترده دولت مرکزی عراق با همدستی ترکیه به بندر جیهان این کشور منتقل و از آنجا صادر می شود.  

العرب: اولین روزنامه بین المللی جهان عرب، يكي از عناوین اصلی خود را به موضوع حمایت مالی قطر از گروه های تروریستی اختصاص داده و به نقل از شبکه آمریکایی "سی ان ان" عنوان کرده است: میلیون ها دلار از اموال قطری این روزها در حال سرازیر شدن به جیب گروه های افراطی و تروریستی در سراسر جهان است. مسئولین آمریکایی با بیان مدارک و مستنداتی پرده از حمایت دولت قطر از گروه های تندرو برداشتند. شبکه سی ان ان بیش از این گزارش هایی در حمایت از سیاست قطر پخش کرده که پخش گزارش اخیر نشان از تغییر سیاست این رسانه آمریکایی دارد.  

  511        




۳۱/۰۳/۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن