تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دوست ندارم كه در كودكى از دنيا مى رفتم و وارد بهشت مى شدم و بزرگ نمى شدم تا پروردگارم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818860629




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ذوالفقاري: شايد در ترکيه با استقلال بازي کنيم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ذوالفقاري: شايد در ترکيه با استقلال بازي کنيم
سرپرست تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: گفته مي‌شود استقلال هم به ترکيه سفر مي‌کند و اگر شرايط فراهم شد شايد با اين تيم بازي دوستانه برگزار کنيم.

ايوب ذوالفقاري در مورد وضعيت تيم فوتبال تراکتورسازي گفت: به اميد خدا روز دوشنبه به تهران سفر مي‌کنيم و از سوم تير تا 9 تير تمرينات‌مان را در اين شهر برگزار مي‌کنيم.

به نقل از فارس، وي در مورد وضعيت باشگاه تراکتورسازي در نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: مذاکراتمان را ادامه مي‌دهيم و با نفراتي که در ليست خطيبي هستند مذاکره مي‌کنيم تا در شروع مسابقات تيمي قدرتمند را آماده حضور در رقابت‌ها کنيم.

سرپرست تراکتورسازي در مورد اينکه وضعيت بازيکناني مثل مرتضي اسدي و مهدي کريميان براي تمديد قرارداد به کجا انجاميد اظهار داشت:مذاکرات ما براي فصل نقل و انتقالات ادامه دارد اين بازيکنان زحمت زيادي کشيدند و باشگاه براي تمديد قرارداد کار خود را دنبال مي‌کند. فکر مي‌کنم آنها در ليست رسول خطيبي هستند و سرمربي ما در تهران با آنها جلسه داشته باشد. هنوز زمان زيادي تا شروع مسابقات باقي مانده و تلاش مي‌کنيم تمديد قرارداد کنيم.

ذوالفقاري در پاسخ به اين سوال که شايعه شده لوسيانو پريرا در ليست تراکتورسازي قرار دارد گفت: ما در ليستمان براي فصل بعد گزينه خارجي نداريم و اين موضوع صحت ندارد.

وي در مورد وضعيت اردوي ترکيه خاطرنشان کرد: از 12 تير تا 26 تير از تبريز به ترکيه مي‌رويم تا اردويي در اين کشور برگزار کنيم دو بازي دوستانه در ترکيه برگزار خواهيم کرد که به احتمال فراوان يکي از اين ديدارها مقابل سپاهان خواهد بود. گفته مي‌شود که استقلال هم به ترکيه سفر مي‌کند و اگر شرايط فراهم بود شايد يک بازي دوستانه هم مقابل اين تيم برگزار کنيم.

ذوالفقاري در پايان يادآور شد: برنامه باشگاه و رسول خطيبي اين است که ميانگين سني تيم را نسبت به سال قبل پايين بياوريم بايد به جوان‌ها بها داده شود تا بتوانيم بازيکنان را براي جام جهاني سال 2018 آماده کنيم تا تراکتورسازي چند نماينده در تيم ملي کشورمان داشته باشد و بتوانيم به فوتبال کشور کمک کنيم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

شنبه 1393/03/31 14:54





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن