تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820979483




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مانايي و گسترش دين خدا در گرو «تبليغ» است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ خرداد ۱۳۹۳ (۱۴:۱۱ب.ظ)
مدير کل تبليغات لرستان: مانايي و گسترش دين خدا در گرو «تبليغ» است مدير کل تبليغات اسلامي لرستان ضمن تبريک سالروز تأسيس سازمان تبليغات اسلامي به فرمان امام خميني (ره) گفت: مانايي و گسترش دين خدا در گرو «تبليغ» است.
به گزارش خبرگزاري موج از لرستان،حجت‌الاسلام مهدوي،مدير کل تبليغات اسلامي لرستان ضمن تبريک سالروز تأسيس سازمان تبليغات اسلامي به فرمان امام خميني (ره) گفت: اول تيرماه، هم زمان با سالروز تشکيل سازمان تبليغات اسلامي، روز تبليغ و اطلاع‌رساني ديني نام گرفته است؛ رسالتي که توجه به آن در دنياي کنوني و با توجه به تهاجم فرهنگي استکبار، اهميتي دوچندان يافته؛ چرا که دشمن در کمين فرهنگ و دين جهان اسلام بوده و در صدد القاي بي هويتي بر جامعه جهاني، به‌ويژه جهان اسلام است.
وي افزود: اين نهاد با هدف اعتلاي فرهنگ پر بار اسلامي و شکوفايي حيات معنوي و ترويج و تبيين شاخص هاي ديني و اعتقادي فعاليت گسترده خود را آغاز کرد.
وي اظهار داشت: تبليغ، ارشاد وهدايت مردم به ارزشهاي الهي از اصول رسالت پيامبران الهي بوده و خط اصلي برنامه آنان را تشکيل مي داده است.
وي در پايان سخنان خود تصريح کرد: مانايي و گسترش دين خدا در گرو «تبليغ» است اگر امروزه عطر خوش وحي در قالب مذهب و آموزه هاي اخلاقي در ميان آدميان پراکنده شده، بدان سبب است که پيامبران، اولياي الهي و سپس مبلّغان بزرگ ديني، به خوبي از عهده امر تبليغ دين برآمدند و در کار تبليغ، هرگز کوتاهي نورزيدند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن