تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819635726




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داوری رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی در قزوین مغرضانه بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

درخواست رییس هیات کشتی مازندران برای احقاق حق : داوری رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی در قزوین مغرضانه بود ساری – ایرنا – رییس هیات کشتی مازندران قضاوت برخی داوران در رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی در قزوین را ˈ مغرضانه ˈ خواند و خواستار احقاق حق کشتی گیران استان شد.


ˈ علی اصغر ثمربخش ˈ روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت : متاسفانه قضاوت های جهت دار و مغرضانه برخی داوران در این رقابت ها تاثیر فراوانی بر نتایج گذاشته و علاوه بر آن روحیه کشتی گیران مازندرانی را بشدت دچار ضعف و خلل کرده است.
وی افزود : برخی از این داوران در قضاوت های گذشته نشان دادند که نسبت به کشتی مازندران دچار کینه هستند و به همین دلیل به طور رسمی از فدراسیون کشتی و کمیته داوران خواسته بودیم از این داوران در قضاوت های کشتی گیران مازندرانی استفاده نکنند.
رییس هیات کشتی مازندران گفت : همه کسانی که در سالن شهید بابایی قزوین حضور داشتند نحوه قضاوت داروان و حقوقی را که از برخی کشتی گیران مازندرانی تضییع شد مشاهده کردند که امیداوریم فدراسیون کشتی، در این مورد تصمیم عادلانه و درستی اتخاذ کند.
وی افزود : به عنوان مثال در کشتی ˈ کمیل قاسمی ˈ و ˈ پرویز هادی ˈ به طور مشخص و کاملا مشهود حق کشتی گیر مازندرانی از بین رفت ، اما هیچ توجهی به اعتراضات فراوان کادر فنی و مسوولان مازندران برای بازگردادن حق کمیل قاسمی نشد.
او ادامه داد : برخی از این قضاوت ها آنقدر ناعادلانه و یک طرفه بود که موجب موضع گیری برخی از اعضای فدراسیون کشتی شد و این افراد در تماس با هیات کشتی مازندران اطمینان دادند برای حل این مشکلات از همه توان خود استفاده خواهند کرد.
رییس هیات کشتی مازندران گفت : اعتراض کتبی خود را برای بررسی این قضاوت های جهت دار به فدراسیون کشتی اعلام کردیم و در صورتی که پاسخ قانع کننده ای دریافت نکنیم ، اعتراض خود را به فیلا( فدراسیون جهانی کشتی) ارسال خواهیم کرد.
وی افیزود : متاسفانه برخی داوری های انجام شده در رقابت های کشوری، باندی و علیه برخی کشتی گیران بخصوص ورزشکاران مازندرانی است.
ثمربخش بر لزوم بازنگری و تعمق در کمیته داوران فدراسیون کشتی تاکید کرد و گفت : داوری از ارکان بسیار مهم کشتی است و اگر این رکن مهم دچار آسیب و خلل شود، ضرر و آسیب آن متوجه تمامی سطوح جامعه کشتی خواهد شد.
وی افزود : حاشیه های ایجاد شده برای برخی کشتی گیران که ناشی از قضاوت های نادرست است ، موجب بی انگیزگی این کشتی گیران و دور شدن هر چه بیشتر آنان از عرصه های قهرمانی است.
ثمر بخش گفت : در حال حاضر جایگاه داوری کشتی ایران، بسیار کوچک و نازل است که باید با اتخاذ تصمیم های مناسب ، این چایگاه را به شرایط با شکوه گذشته بازگرداند.
وی به حضور ˈرسول خادمˈ در راس فدراسیون کشتی اشاره کرد و افزود : خادم از خانواده ای متعلق به کشتی و از افراد تاثیرگذار و تحصیل کرده این ورزش است که باید با از میان بردن سیاهی ها و مشکلات این ورزش بخصوص در بخش داوری، کشتی را به شرایط ایده آل و مطلوب سال های گذشته بازگرداند.
رییس هیات کشتی مازندران یکی از راه های جلوگیری از بروز و گسترش ˈ فساد در داوری ˈ را برگزاری سالانه انتخابات کمیته داوران دانست و گفت : این پیشنهاد هیات کشتی مازندران به تایید فدراسیون رسیده و با عملی شدن ، بخشی از این مشکلات برطرف خواهد شد.
وی افزود : کشتی ، دارای فراز و فرود های فراوانی است و نمی توان همیشه در اوج ماند و موفقیت کسب کرد ، اما اگر نزول در کشتی به واسطه پایمال شدن حق کشتی گیران باشد، ناراحت کننده و غیرقابل گذشت است.
کسب 16 عنوان در رشته آزاد و یک نائب قهرمانی در رشته فرنگی، دستاورد تلاش کشتی مازندران در رقابت های سخت و نفس گیر انتخابی تیم ملی در قزوین بود .
کشتی گیران مازندرانی در این رقابت ها که روز های پنجشنبه و جمعه در سالن شهید بابایی قزوین برگزار شد ، در رشته آزاد موفق به کسب 3 عنوان قهرمانی ،4 نایب قهرمانی و 9 عنوان سومی مشترک شدند و در رشته فرنگی نیز به تک مدال قاسم رضایی اکتفا کردند.ک/3
7331/1654

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




31/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن