تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819427407




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه مسؤولان در قبال قانون حجاب و عفاف مسئولند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: امام جمعه ارومیه: همه مسؤولان در قبال قانون حجاب و عفاف مسئولند خبرگزاری پانا: امام جمعه ارومیه گفت: رعایت حجاب و عفاف در اصل سوم قانون اساسی کشور به صراحت آمده است و تمام مسؤولان نظام در قبال حسن انجام آن مسؤولند.
۱۳۹۳ شنبه ۳۱ خرداد ساعت 09:54



به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، امام جمعه ارومیه در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه با اشاره به اقدامات بی رحمانه گروه‌های تکفیری و سلفی علیه مسلمانان، اظهار داشت: قتل عام شیعیان از سوی سلفی ها، تکفیری‌ها و وهابی ها توطئه ای از پیش تعیین شده توسط دشمنان اسلام و دست نشانده های وابسته استکبار جهانی است.  
وی با بیان این که عدم پرستش غیر خدا یکی از موضوع های مهم گروه های گمراه سلفی، وهابی و تکفیری است، افزود: این گروه‌ها معتقدند چون مسلمانان در اماکن مقدسه و متبرکه اقدام به زیارت می کنند و کسی غیر از خدا را پرستش می کنند کافر هستند و باید نسل آنان از روی زمین برداشته شود.
 
 
حجت الاسلام والمسلمین قریشی، گفت: امروزه گروه‌های تکفیری با حمایت استکبار جهانی مسلمانان را کافر معرفی کرده و آنها را به جرم زیارت مرقد ائمه معصومان(ع) قتل عام می کنند.
 
 
خطیب جمعه ارومیه با اشاره به امنیت موجود در کشورمان، خاطرنشان کرد: امنیت و آسایش در ایران اسلامی جای مباهات و افتخار دارد.
 
نباید از هجمه های دشمنان غافل باشیم
 
وی هشدار داد: البته نباید امنیت موجود ما را از هجمه های احتمالی دشمنان غافل کند، باید هر لحاظ آماده مقابله با هرگونه تهاجم نظامی و فرهنگی دشمنان بد نیت باشیم.
 
 
حجت الاسلام والمسلمین قریشی صلابت و قدرت نظامی و اتحاد دولت و ملت ولایتمدار ایران اسلامی را همواره حافظ و نگهدار این کشور برشمرد و افزود: هیچ توطئه و اندیشه شومی نمی تواند در برابر این قدرت و مقاومت ایستادگی کند.
 
 
وی بخشی از خطبه های نماز جمعه را به موضوع حجاب در جامعه اختصاص داد و گفت: رعایت حجاب و عفاف در اصل سوم قانون اساسی کشور به صراحت آمده است و تمام مسؤولان نظام در قبال حسن انجام آن مسؤولند.
 
 
حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: همه مسؤولان از ریاست جمهوری تا مسؤولان رده پایین باید در راستای رشد فضایل اخلاقی بر اساس ایمان و تقوی و مبارزه با مظاهر فساد تلاش کنند.
 
 
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به حضور برخی از مظاهر بدحجابی و بی حجابی در جامعه اذعان داشت: امروز در جامعه اسلامی ایران شاهد برخی مظاهر بی حجابی و بدحجابی هستیم که رعایت کامل آن بر عهده تمامی مسؤولان و تک تک مردم جامعه گذاشته شده است.
 
 
وی همچنین مسؤولان و مردم را به رعایت تقوای اقتصادی توصیه و تصریح کرد: رعایت عدل و انصاف در انجام معاملات به خصوص در روزهایی که به آغاز ماه مبارک رمضان نزدیک می شویم یکی از تأکیدات دین اسلام است که بازاریان و فروشندگان باید در رعایت انصاف در خرید و فروش دقت کنند.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن