تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به صداى قارى‏اى كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت مى‏كند گوش دهد، براى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816577269




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روز رویایی ایران/ کی روش:می خواهیم رقیب ارزشمندی برای آرژانتین باشیم


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: روز رویایی ایران/ کی روش:می خواهیم رقیب ارزشمندی برای آرژانتین باشیم


بالاخره روزی که تمام مردم ایران برای رسیدن آن لحظه شماری می کردند فرا رسید تا جنگجویان کشورمان برابر ستارگان آلبی سلسته قرار بگیرند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، تیم ملی فوتبال ایران ساعت 20 و 30 دقیقه امشب (شنبه) در شهر بلوهوریزنته برزیل به مصاف تیم ملی آرژانتین دارنده دو عنوان قهرمانی جهان و یکی از مدعیان اصلی فتح جام جهانی بیستم می رود.
روز رویایی جنگجویان ایران و ستارگان آلبی سلسته فرا رسید

این بازی، یک دیدار رویایی برای بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان و همچنین مردم ایران است چرا که یوزپلنگان ایران بهترین فرصت را خواهند داشت تا توانایی های خود را مقابل یکی از بهترین تیم های جهان نشان دهند.
پس از نمایش جانانه تیم ملی فوتبال ایران برابر نیجریه و کسب تساوی بدون گل برابر قهرمان قاره آسیا، اکنون تمامی جهان به فوتبال ایران احترام می گذارند و آن را تیمی می دانند که با استفاده از روش های تدافعی خود می تواند هر حریف نامداری را با مشکلات عدیده ای روبرو کند.
تیم ایران در بازی نخست خود در گروه ششم جام جهانی 2014 برابر نیجریه از لحاظ روش های دفاعی بدون نقص کار کرد و دوندگی بالای تمامی نفرات حاضر در زمین سبب شد برنامه های نیجریه برای گلزنی از بین برود.
هرچند تیم تحت رهبری "کارلوس کی روش " در مرحله تهاجمی برنامه خاصی نداشت اما پرواضح است که تیم کشورمان از لحاظ مهره، توان رویایی با ستارگان نیجریه، آرژانتین و بوسنی و هرزگوین را ندارد و به همین دلیل کادر فنی مجبور است تا بیشتر نقش های تدافعی و تخریبی برای روبرو شدن با حریفان قدرتمندتر از خود را داشته باشد.
تیم ایران شادمان از تک امتیاز دیدار با نیجریه، امشب با آرژانتینی روبرو می شود که با در اختیار داشتن ستارگانی چون لیونل مسی، آنخل دی ماریا، گونزالو هیگواین و سرخیو آگوئرو برای حریفان خط و نشان می کشد اما جنگجویان ایران در بازی نخست به خوبی نشان دادند که برای رسیدن به موفقیت در جام بیستم با تمام وجود بازی می کنند و هراسی از نام حریفان ندارند.
این دیدار می تواند برگ تازه ای را در دفتر خاطرات فوتبال ایران رقم بزند، چرا که هیچ علاقه مندی توقع کسب امتیاز برابر آلبی سلسته را از تیم کشورمان ندارد اما انتظار می رود این تیم همچون دیدار نخست خود با تمام وجود وارد میدان شود و برای از کار انداختن خط حمله آتشین آرژانتین لحظه ای غفلت نکند.
نمایش خوب برابر لیونل مسی و هم تیمی های او در آرژانتین بدون تردید فوتبال ایران را وارد مرحله جدیدی خواهد کرد که می تواند موفقیت در دیدار پایانی برابر بوسنی و حتی آینده ای درخشان در تورنمنت های آینده را همراه با خود داشته باشد.
هم اکنون در گروه ششم جام جهانی 2014، تیم ملی آرژانتین با 3 امتیاز صدرنشین است و ایران و نیجریه یک امتیازی هستند. بوسنی نیز بدون امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارد. کی روش: می خواهیم رقیب ارزشمندی برای آرژانتین باشیم
در آستانه مصاف ایران در برابر یکی از قدرتمندان فوتبال جهان ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: می خواهیم با ارایه فوتبالی مناسب، رقیب ارزشمندی برای تیم ملی آرژانتین باشیم.
کی روش: می خواهیم رقیب ارزشمندی برای آرژانتین باشیم
" کارلوس کی روش " سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، دیشب (جمعه) به وقت تهران در نشست خبری پیش از بازی تیم کشورمان مقابل آرژانتین اظهار داشت: در ابتدا در نظر داریم ماموریت خود را در این دیدار و در نهایت جام جهانی به بهترین حالت انجام دهیم.
وی افزود: مسئله ای که با آن مواجه هستیم این است که به حضوری موفق در جام بیستم فکر کنیم و در این راه نباید از نام حریفان هراس داشته باشیم.
کی روش گفت: بازیکنان تیم ایران در رقابت های جام جهانی فوتبال تاکنون با حریف ارزشمندی چون آرژانتین بازی نکرده اند و این دیدار را با دنیا عوض نمی کنند.
ملی پوشان فوتبال ایران بلافاصله پس از دیدار مقابل آرژانتین به شهر سائوپائولو باز می گردند و تمرینات خود را برای مصاف با بوسنی و هرزگوین دنبال می کنند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: دیدار با نیجریه تمام شد و حالا با دو تیم مطرح دیگر چون آرژانتین و بوسنی و هرزگوین روبرو خواهیم شد. ما سفر بسیار سختی داشتیم و همه چیز را به جانخریدیم تا برابر آرژانتین بازی کنیم.
وی تاکید کرد : ایران دارای بازیکنان مصممی است که تمرکز خود را معطوف به کسب امتیاز از دو دیدار آینده خود کرده اند.
کی روش در باره تشکر رئیس جمهور ایران از وی برای دیدار با نیجریه گفت: این برایم افتخاری بزرگی است که رئیس جمهور ایران قدردان تلاش های تیم است و از ما می خواهد که برابر آرژانتین هم قوی باشیم.
وی ادامه داد: صحبت های این مقام عالی باعث افزایش تعهد و مسوولیت ما شده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به اینکه مهم نیست در دیدار با آرژانتین چه نتیجه ای رقم بخورد، گفت: امیدوارم با اطمینان خاطر وارد زمین شده و با روحیه خارج شویم و به نتیجه فکر نکنیم.
وی در مورد "لیونل مسی " گفت: مهار او کار سختی است، هرچند شرایط او در تیم ملی با بارسلونا متفاوت است ولی مهاجمان "آلبی سلسته " به خوبی یکدیگر را می شناسند.
کی روش با اشاره به اینکه از حضور در جام جهانی خوشحال است، گفت: برایم تعجب آور نیست که تیم های قاره آمریکا در حال شکست اروپایی ها هستند.
وی افزود: جام جهانی جشن بزرگی است که حمایت تمامی جهان را دارد و در واقع فوتبال راهی برای صلح در تمام جهان است.
 


شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن