تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درگذشت عالم مصيبتى جبران ‏ناپذير و رخنه ‏اى بسته ناشدنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820210610




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با لرزش گوشی، تاکسی را احضار کنید


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
با لرزش گوشی، تاکسی را احضار کنید
آیا به تاکسی تلفنی نیاز دارید؟ از این پس روش قدیمی و تلفن زدن به تاکسی های تلفنی منسوخ شده و لرزش (شیک) گوشی جایگزین آن می شود.
به گزارش خبرگزاری مهر، از این پس مسافرانی که به دبی سفر می کنند، با نصب نرم افزار جدیدی با نام Smart Taxi application  و فعال سازی آن می توانند بدون اینکه با تاکسی تلفن تماس بگیرند و  تنها با لرزش یا شیک گوشی خود، تاکسی تلفنی را در هر نقطه از این منطقه باشند، احضار کنند.

این نرم افزار مجهز به برنامه جی.پی.اس است تا محل و مکان مسافر را به رانندگان تاکسی اعلام کند سپس مسافران یک کد دریافت می کنند. بلافاصله نزدیکترین تاکسی برای ارائه خدمات و سرویس به محلی که مسافر حضور دارد، اعزام می شود. مسافران در زمان انتظار تاکسی می توانند از روی نرم افزار، مکان تاکسی و مدت انتظار تا رسیدن را مشاهده کنند.

یکی از مقامات راه و ترابری دبی در این رابطه گفت: "در سال های اخیر، دبی تبدیل به یکی از شهرهایی شده که صنعت توریسم در آن با رشد چشم گیری مواجه شده در نتیجه برای رفاه بیشتر مسافران این نرم افزار مورد نیاز بود."

این نرم افزار به صورت رایگان در گوگل پلی برای تمام گوشی های اندروید قابل دانلود است. زمانی که برنامه دانلود و نصب می شود، مخاطب باید یک پروفایل برای خود ایجاد کند.

"یوسف آل علی"، مدیر اجرایی حمل و نقل عمومی در دبی می گوید:" هیچ هزینه اضافی بابت نصب برنامه یا اعزام تاکسی به محل از مسافران اخذ نخواهد شد."




1393/3/30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن