تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819858271




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران و ایتالیا؛ سکانس سوم این‌بار در دیگ جوشان آزادی


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: ایران و ایتالیا؛ سکانس سوم این‌بار در دیگ جوشان آزادی
سومین میزبانی ایران در لیگ جهانی ۲۰۱۴ با سومین بازی ما با ایتالیا در این جام همراه شده است. تیم قدرتمندی که با ۱۹ امتیاز صدرنشین گروه ماست و به دلیل میزبانی دورنهایی از همین الان حضورش در جمع هشت تیم دورنهایی تضمین شده است.
کد خبر: ۴۰۹۵۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۳ - 20 June 2014


سومین میزبانی ایران در لیگ جهانی ۲۰۱۴ با سومین بازی ما با ایتالیا در این جام همراه شده است. تیم قدرتمندی که با ۱۹ امتیاز صدرنشین گروه ماست و به دلیل میزبانی دورنهایی از همین الان حضورش در جمع هشت تیم دورنهایی تضمین شده است. 


به گزارش تابناک، کسب هفت امتیاز از چهاربازی برابر برزیل بزرگ شاید کاری بود که کمتر کسی فکرش را می‌کرد. اما ملی‌پوشان والیبال کشورمان این امر را محقق کردند و اگرچه پیش از آغاز این بازی با هفت امتیاز در انتهای جدول قرار دارند اما امیدوارند با پیروزی برابر ایتالیا بتوانند خود را جایگاهی بهتر در جدول برسانند.


ایتالیایی‌ها با 19 امتیاز و حق میزبانی در مرحله نهایی از همین حالا صعود خود را به دور دوم تضمین کرده اند. حالا آنها با تیم دوم خود به ایران می آیند تا از این بازی خارج از خانه نهایت استفاده را برای میدان دادن به بازیکنان ذخیره داشته باشند. با این حال نمی توان گفت که ایتالیا در ایران به دنبال امتیاز نیست. اتفاقا بازیکنان جوان این تیم انگیزه زیادی دارند که در کوران لیگ جهانی والیبال شایستگی های خود را نشان دهند پس نباید این تیم را دست کم گرفت.


در مقابل، تیم ملی والیبال ایران که از شش بازی نخست خود در لیگ جهانی هفت امتیاز گرفته است، امید زیادی دارد تا از دو بازی خانگی برابر ایتالیا نهایت امتیاز را کسب کند. بازیکنان والیبال ایران که تا اینجا عملکرد قابل قبولی داشته اند، با انگیزه زیاد برای صعود به مرحله نهایی مسابقات دور خیز کرده اند. با توجه به میزبانی ایتالیا از گروه A مرحله مقدماتی سه تیم به دور بعد صعود می کند. بدین ترتیب رقابت نزدیکی بین تیم های ایران، لهستان و برزیل برای کسب امتیاز و صعود به مرحله نهایی وجود دارد.


جدول گروه ایران



ایران و ایتالیا؛ سکانس سوم این‌بار در دیگ جوشان آزادی



پخش زنده بازی:




















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن