تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819653360




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تابارز: آشنایی بازیکنان ما با فوتبال انگلیس مزیتی برای اروگوئه بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تابارز: آشنایی بازیکنان ما با فوتبال انگلیس مزیتی برای اروگوئه بود تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی اروگوئه با تمجید از بازیکنان خود در دیدار مقابل انگلیس که تمام تلاش خود را به کار بستند، گفت: آشنایی بازیکنان ما با فوتبال انگلیس مزیتی برای تیم ما بود.


به گزارش ساکرنت، اسکار تابارز ضمن تمجید از بازیکنان خود، توجه خود را به آخرین دیدار مرحله گروهی این تیم مقابل ایتالیا معطوف کرد.
مردان تابارز بعد از شکست از کاستاریکا در اولین دیدار خود در جام جهانی، به بازی خوبی مقابل انگلیس نیاز داشتند و با دو گل سوارز نتیجه گرفتند. سوارز در اولین دیدار اروگوئه به علت مصدومیت حضور نداشت.
تابارز گفت شکست مقابل کاستاریکا ما را غافلگیر شدیم؛ نه به علت اینکه خوب بازی نکردیم بلکه انتظارات دیگری داشتیم. اگر متعهد نبودیم ممکن نبود این بازی را ببریم.
وی گفت داشتن انگیزه برای بازیکنان بسیار مهم است.
سرمربی اروگوئه ادامه داد: ما توانستیم ثابت کنیم که می توانیم بجنگیم و زنده بمانیم. بعد از این پیروزی بدنبال برد مقابل ایتالیا هستیم.
وی گفت: ما نیمه دوم را خوب شروع کردیم و توانستیم گل بزنیم. بعد از گل تساوی انگلیس توانستیم به خود بیاییم و بازی را ببریم.
تابارز گفت: آشنایی سوارز با فوتبال انگلیس مزیتی برای اروگوئه بود.
وی با بیان اینکه بسیاری از بازیکنان اروگوئه در اروپا بازی می کنند، اظهار داشت آشنایی آنها با فوتبال انگلیس مفید واقع شد.
تابارز گفت: با توجه به بازیکنانی که در اختیار داریم تلاش کردیم بهترین راه رویارویی با تیم انگلیس و خنثی کردن آنها را بیابیم. ما می دانستیم که باید چهار مهاجم انگلیس و میانه زمین را کنترل کنیم. این اهداف ما بود. برخی از بازیکنان ما هم فوتبال انگلیس را به خوبی می شناسند.
وی گفت: ما تلاش کردیم قدرت انگلیس را مهار کنیم. آنها واقعا قوی هستند و هیچ ضعفی ندارند. آنها چهار مهاجم گلزن دارند. فکر می کنم کاوانی نقش مهمی در خنثی کردن تلاش آنها داشت. بیشتر اوقات کاوانی با جرارد روبرو می شود و او را مهار می کرد. این کلید بازی ما بود.
وی گفت: این بازی پافشاری انگلیس و اراده بازیکنان ما را نشان داد. شاید ما فوتبال جذابی ارایه نکردیم، اما بازیکنان ما نهایت تلاش خود را به کار بستند. آنها ارتباط خیلی نزدیکی با یکدیگر دارند و عاشق کشورشان هستند. این نکته برای ما خیلی مهم است.
اروگوئه با کاستاریکا و ایتالیا هم امتیاز است. تابارز می داند تساوی برای صعود تیم او در صورتی که انگلیس کاستاریکا را شکست ندهد، کافی نخواهد بود.
وی گفت بازی بعدی، بازی متفاوتی است. برد و باخت در همین نکات خیلی جزیی تعیین می شود.
تابارز گفت هر تیمی سبک بازی خود را دارد. تیم ما تلاش می کند تمرکز خود را حفظ کند.
سرمربی اروگوئه با بیان اینکه بازی مقابل ایتالیا بسیار فیزیکی خواهد بود گفت ما باید با شدت و سرعت بالا بازی کنیم.
وی گفت ما آماده رویارویی با تیم ایتالیا هستیم، اما پراندلی نیز مربی بزرگی است.
ورزشی(6)**1584**

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




30/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن