تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819739956




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انگلیس- اروگوئه؛ هر دو به پیروزی محکوم هستند


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: انگلیس- اروگوئه؛ هر دو به پیروزی محکوم هستند
سرنوشت اروگوئه و انگلیس در جام جهانی به خطر افتاده و این دو تیم در دیدار امشب در سائوپائولو چشم امید به مهاجمان غیرقابل پیش‌بینی خود دارند.
کد خبر: ۴۰۹۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۹ - 19 June 2014


سرنوشت اروگوئه و انگلیس در جام جهانی به خطر افتاده و این دو تیم در دیدار امشب در سائوپائولو چشم امید به مهاجمان غیرقابل پیش‌بینی خود دارند. لوییس سوارس خود را آماده می‌کند که از اتاق مراقبت‌های اروگوئه خارج شود و امیدوار است که توانایی‌های گلزنی‌اش تحت تاثیر مصدومیت قرار نگرفته باشد از آن طرف وین رونی که زمانی جوان اول فوتبال جزیره محسوب می‌شد، دوست دارد سرانجام در معتبرترین تورنمنت فوتبالی جهان پایش به گل باز شود و پاسخی محکم به منتقدان خود بدهد. 


به گزارش تابناک، انگلیس و اروگوئه دیدارهای اول خود در گروه D را به ترتیب به ایتالیا و کاستاریکا باخته‌اند و برای ماندن در جام و حضور در مراحل بعدی چاره‌ای جز پیروزی در این دیدار ندارند. سوارس بازی اول را به دلیل مصدومیت از دست داد اما برای این بازی اعلام آمادگی کرده و مشتاق خودنمایی در این تورنمنت است. مهاجم جنجالی لیورپول به خاطر رفتارهای عجیب و غریب خود دو بار محرومیتی طولانی در لیگ برتر را تجربه کرده-یکی به خاطر نژادپرستی و دیگری به سبب گازگرفتن بازیکن حریف- اما قبل از آن با خطای هند عمدی که باعث صعود کشورش به نیمه‌نهایی جام جهانی آفریقای جنوبی شد، شهرت یافت.


دنیل استوریج هم‌تیمی او در لیورپول که احتمالا نفر اول خط حمله انگلیس باشد، می‌گوید دوست ندارد با هر وسیله‌ای به پیروزی برسد: «ما برای بردن بازی تقلب نمی‌کنیم و با درستکاری به دنبال پیروزی هستیم.»





































استوریج یکی از شش بازیکن لیورپولی حاضر در ترکیب 23 نفره انگلیس است که با 31 گل سوارس تا مرز قهرمانی لیگ برتر پیش رفت اما در نهایت دوم شد. سوارس هم گفت: «من همه بازیکنان انگلیس را می‌شناسم چون یا با آنها هم‌بازی بودم یا مقابل‌شان قرار گرفته‌ام. آنها در دفاع نقاط ضعفی دارند که می‌توانیم از آنها استفاده کنیم.» 


اما اینکه آیا سوارس بعد از یک ماه بازی نکردن همان طراوت همیشگی را دارد مشخص نیست. ادینسون کاوانی که در بازی اول فقط یک پنالتی را گل کرد و دیه‌گو فورلان، بهترین بازیکن جام جهانی قبل هم حالا 35 ساله است و خیلی نمی‌توان به او اتکا کرد. نگرانی اروگوئه درباره آمادگی سوارس درست مثل نگرانی انگلیس درباره گلزنی رونی است که در سومین جام هم پایش به گل باز نشده. دیده شده رونی روز دوشنبه با بازیکنان ذخیره تیم تمرین می‌کرده که رسانه‌های انگلیس تفسیر کردند او در ترکیب اصلی بازی امشب نیست اما مهاجم منچستریونایتد امشب به دنبال اثبات توانایی‌های خود در ورزشگاه ایتاکوئرائو در سائوپائولو است درست مثل سوارس. انگلیس و اروگوئه پیش از این 10 بار با هم بازی کرده‌اند که سهم اروگوئه چهار برد و سهم انگلیس سه پیروزی بوده. آخرین دیدار دو تیم در سال 2006 بوده که انگلیس در لیورپول یک-2 برنده شد.


گزارش بازی:


























این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن